Abortin tehneiltä/aborttimyönteisiltä kiellettävä lapsettomuushoidot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset on lahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapset on lahja

Vieras
Olen sitä mieltä että abortin tehneiltä tulee kieltää pääsy lapsettomuushoitoihin. Myöskin myönteinen asenne tyyliin -voisin tehdä abortin jos se ei sovi elämänkuvioihin- pitäisi olla este lapsettomuushoidoille tai vastaavasti jos lapsia on lapsettomuushoitojen ansiolla saatu ja myöhemmin haluaisi abortin, se tulisi evätä ja lapsi vaikka adoptioon.

Leikitään niin isoilla asioilla että sitä ei leikkimiseksi pitäisi kutsua mutta ilmeisesti joillekin lapset ovat tehtailua oman itsekkyyden vuoksi.

Annetaan hoidot niille joilla elämänasenne on kohdillaan!

Voitaisiin kieltää hoidot myös niiltä, jotka eivät hyväksy aborttia. Otetaan vastaan ne lapset, jotka ovat tullakseen. Ei kai tässä mitään elämän ja kuoleman herroja aleta leikkimään?

Mulle tehtiin abortti ja olin vuosi sen jälkeen lapsettomuushoidoissa. Että revippäs ap siitä!

Ai niin, en tosin olis hengissä ilman sitä raskauden keskeytystä kun se oli kohdun ulkoinen raskaus joka repi munajohtimeni ja hätäleikattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Entäpä jos;30188053:
Voitaisiin kieltää hoidot myös niiltä, jotka eivät hyväksy aborttia. Otetaan vastaan ne lapset, jotka ovat tullakseen. Ei kai tässä mitään elämän ja kuoleman herroja aleta leikkimään?

Niin, parashan se olisi vetää koko edistykselliset kehitykset pois kokonaan. Ei hoitoja, ei abortteja. Käy minulle!

[QUOTE="Myy";30188058]Mulle tehtiin abortti ja olin vuosi sen jälkeen lapsettomuushoidoissa. Että revippäs ap siitä!

Ai niin, en tosin olis hengissä ilman sitä raskauden keskeytystä kun se oli kohdun ulkoinen raskaus joka repi munajohtimeni ja hätäleikattiin.[/QUOTE]

Luitko aloitukseni kunnolla? Ymmärsit varmaan että tarkoitin nimenomaan näitä -mustatuntuuettennythaluaeisovielämänkuvioihineienäälapsialapsilukutäynnä- abortteja. Ymmärrän jos on henki kysymyksessä, kohdunulkoinen tuskin olisi koskaan eläväksi lapseksi edes syntynyt?!

Mutta joku roti näihin yhteiskunnan varoilla annettaviin hupiabortteihin ja lapsettomuushoitoihin, kiitos!

Niin, parashan se olisi vetää koko edistykselliset kehitykset pois kokonaan. Ei hoitoja, ei abortteja. Käy minulle!

Tottakai tämä käy sulle, sillä selvästikään sinä et ole joutunut pohtimaan vahinkoraskauden edessä, että mitä tehdä tai olisi ollut vuosia lapseton. (Ja seuraavassa viestissä aloittaja kertoo kuinka hänellä on todella ollut vaikeaa ja koska hän on niissä "tehnyt oikean päätöksen", niin muidenkin pitäisi tehdä niin.)

Mitenkä ajattelit että tuo todennetaan kuka on aborttimyönteinen ja kuka ei, jos kyse on lapsettomuushoidoista? Luuletko että joku sanoisi kysyttäessä että on aborttimyönteinen jos lapsettomuushoito jäisi sillä saamatta.

Aina ja kaikissa tilanteissa se abortti ei sitten kuitenkaan ole huonoin vaihtoehto. En ole tehnyt ja tuskin tekisin.

[QUOTE="hmmm";30188088]Tottakai tämä käy sulle, sillä selvästikään sinä et ole joutunut pohtimaan vahinkoraskauden edessä, että mitä tehdä tai olisi ollut vuosia lapseton. (Ja seuraavassa viestissä aloittaja kertoo kuinka hänellä on todella ollut vaikeaa ja koska hän on niissä "tehnyt oikean päätöksen", niin muidenkin pitäisi tehdä niin.)[/QUOTE]

Päättelit väärin, yllätys ystäväiseni :)

[QUOTE="vieraana";30188112]Mitenkä ajattelit että tuo todennetaan kuka on aborttimyönteinen ja kuka ei, jos kyse on lapsettomuushoidoista? Luuletko että joku sanoisi kysyttäessä että on aborttimyönteinen jos lapsettomuushoito jäisi sillä saamatta.

Aina ja kaikissa tilanteissa se abortti ei sitten kuitenkaan ole huonoin vaihtoehto. En ole tehnyt ja tuskin tekisin.[/QUOTE]

Totta, ongelmana on että aborttimyönteisyyttä ei voi selvittää millään. Siksipä ehdotin sitä että lapsettomuushoidoilla lapsen saaneella ei ole enää oikeutta aborttiin, lapsi adoptioon jos sitä ei halua pitää ja mielellään pakkosterilaatio päälle!

Mikä viha sulla on lapsettomia kohtaan? Eli kaikki jotka sikiää luonnostaan (kuitenkin suurin osa väestöstä) voi tehdä vaikka 100 aborttia per nainen jos siltä tuntuu ja kroppa kestää?

[QUOTE="Jenis";30188096]"hupiabortti" :D :D[/QUOTE]

Toisaalta tuo hupiabortti on aika osuva nimitys... Onhan se lapsen tekovaihe ollut hupia, josta ei sitten ollakaan valmiita kantamaan seurauksia. Ns. noukitaan rusinat pullasta.

Yhteistyössä