abortin tehneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kuinka jopeasti abortin teon jälkeen raskausoireet ja turvotus yms. häviävät? ei kai se nyt ihan silmänräpäyksessä voi käydä vai voiko?
ja ei tarvitse yhtään tulla kertomaan mielipiteitänne abortista tänne, se on jo myöhäistä ja muutenkin turhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kihb:
Häh? Mulla aikakin jatkui verenvuoto yli viikon ja muutenkin toosa oli jotenkin käyttökelvoton ainakin pari-kolme viikkoa.

Niin ja se itse abortti oli niin kivulias, että ei olis tullut mieleenkään kävellä samana tai seuraavana päivänä ilman runsasta kipulääkitystä.

Mun abortti tehtiin tosin lääkkeillä, ei kaavintana nukutuksessa. Ja jotkut tytöt aborttiosastolla näyttivät olevan ihan ok, vaikka mulla oli niin viiltävät kivut, että meinas taju lähteä.

Olen kerran tehnyt abortin ja se tuntui pahalta, sen jälkeen olen ollut tarkka. Nyt kuitenkin tuntuu että olisin moka tapahtunut, yritän uskotella itselleni että syömällä paljon e.pillereitä tapahtuneen jälkeen raskaus keskeytyisi.. Olen kuitenkin nuori ja koulut kesken asun yksin ja lapsi ei olisi juuri nyt hyvvä lisä tähän.. miten sitten laskut saisi maksettua? kun ei voisi töissäkään käydä..

No muuten raskausoireet (pahoinvointi ym.) katosi, mutta kyllä mulla oli tissit ja nännit kipeet sen jälkeen, ja niihin tuli semmoista haaleanväristä eritettä jos kevyesti puristi nänniä. Tissit oli tosi arat raskauden aikanakin. Tätä kesti jotain kolmisen viikkoa, mut se alkoi noin viikko abortin jälkeen. Lääkkeellä ja rvko8. Kipuja ym. oli ekanviikon aikana, vuodot kesti pari viikkoa.

Olen kerran tehnyt abortin ja se tuntui pahalta, sen jälkeen olen ollut tarkka. Nyt kuitenkin tuntuu että olisin moka tapahtunut, yritän uskotella itselleni että syömällä paljon e.pillereitä tapahtuneen jälkeen raskaus keskeytyisi.. Olen kuitenkin nuori ja koulut kesken asun yksin ja lapsi ei olisi juuri nyt hyvvä lisä tähän.. miten sitten laskut saisi maksettua? kun ei voisi töissäkään käydä..

Osta apteekista raskaustesti, halvimmat maksaa jotain 5 e niin tiedät eikä tartte pelätä! Et voi mitenkään luotta että jos syöt paljon epilleriä että menee kesken, aiheutat vaan vaaraa ittelles (ja mahdolliselle vauvalle jos et päätyisikään aborttiin) Ja jos positiivinen niin heti lääkäriin, varsinkin jos olet syönyt pillereitä miten sattuu!

Mulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys joskus rv 9 kieppeillä. Pahoinvointi loppui kuin seinään. Runsas jälkivuoto kesti pari viikkoa. Mielialat heitteli aborttia seuranneella viikolla ja olin itkuinen, vaikka abortti oli pitkään ja tarkkaan harkittu ja ainoa vaihtoehto.

Yhteistyössä