Åboriginal huhuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirspe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kirspe

Aktiivinen jäsen
26.01.2007
3 676
17
38
Sä ku oot asunut Turkissa varmaan osaat vastata tähän. Onko siellä etelä rannikolla lämmintä jo maaliskuussa? Olis nimittäin jonkin verta matka kuumetta ja talvilomalla vois ehkä johkin lähtee ja Turkista olen aina tykännyt niin sinne taas haluaisin. Mä olen yleensä käynyt siellä elokuun tienoilla joten noista kevään lämpötiloista ei ole mitään tietoa.

Kaveri vihjaisi että mua kysellään...koulutehtävien alle oon hautautunut :snotty: :'(

Kipis; ite oot Ärrällä :D :whistle:

Asiaan; maaliskuussa voi olla joko sateista tai aurinkoista, kylmää tai lämmintä, sitä on mahdoton sanoa. Hirmu epävakaista. Mun maaliskuu-kokemus sanoo, että yleensä päivällä on ihan kiva keli, aurinkoista ja sen verran lämmintä että t-paidalla tarkenee (mutta mereen ei ole asiaa, ainakaan vilukissalla kuten minä ), illat ovat viileitä, yöt ovat kylmiä (lämmitys pitää olla päällä hotellihuoneessa). Turkin kevät on kaunis :) ja mä kyllä lähtisin sinne maaliskuussakin, itse asiassa mun viimeisin Turkin-reissuni (josta on hitosti jo aikaa :snotty: ) ajoittui nimenomaan maaliskuulle, mutta turistikohteissa ei käyty vaan kaakkois-Turkissa ja Istanbulissa.
Maaliskuussa ei ehkä monikaan ravintola ja kauppa ole vielä auki noissa rantalomakohteissa, koska varsinainen turistisesonki alkaa huhtikuussa, mutta kyllä siellä aina jokin mesta avoinna on. On rauhallista, paljon rauhallisempaa kuin kesällä, ja se on mun mielestä kivaa.

Kiitos Åbo! Eli jos hyvä säkä on niin auringon-otto kelit vois jopa olle tai sit ei. Toisaalta huhtikuuhan on vielä talvilomakautta että jos vaikka huhtikuun loppu puolella lähtis.....jos vaikka sit olis varmempi aurinko. Mereen ei välttämättä tarvi mennä mut tyttö varmaan tykkäis kovasti jos uima-altaassa olis lämmin vesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Kiitos Åbo! Eli jos hyvä säkä on niin auringon-otto kelit vois jopa olle tai sit ei. Toisaalta huhtikuuhan on vielä talvilomakautta että jos vaikka huhtikuun loppu puolella lähtis.....jos vaikka sit olis varmempi aurinko. Mereen ei välttämättä tarvi mennä mut tyttö varmaan tykkäis kovasti jos uima-altaassa olis lämmin vesi.

Juu, säkällä saa hyvän rusketuksen (mä oon ruskettunut jopa tammikuisessa Istanbulissa joskus, toisaalta taas joutunut räntäsateeseen maalis-huhtikuun vaihteessa samassa cityssä ja jäätynyt oikein tosissani).

Huhtikuu on jo aurinkovarmempi :). Merivesi on huhtikuussakin kylmää turkkilaisen mittapuun mukaan, mutta jos löytyy hotelli missä on lämmitetty allas niin sinne sitten vaan =)

Yhteistyössä