Kaveri vihjaisi että mua kysellään...koulutehtävien alle oon hautautunut :snotty: :'(
Kipis; ite oot Ärrällä
Asiaan; maaliskuussa voi olla joko sateista tai aurinkoista, kylmää tai lämmintä, sitä on mahdoton sanoa. Hirmu epävakaista. Mun maaliskuu-kokemus sanoo, että yleensä päivällä on ihan kiva keli, aurinkoista ja sen verran lämmintä että t-paidalla tarkenee (mutta mereen ei ole asiaa, ainakaan vilukissalla kuten minä ), illat ovat viileitä, yöt ovat kylmiä (lämmitys pitää olla päällä hotellihuoneessa). Turkin kevät on kaunis

ja mä kyllä lähtisin sinne maaliskuussakin, itse asiassa mun viimeisin Turkin-reissuni (josta on hitosti jo aikaa :snotty: ) ajoittui nimenomaan maaliskuulle, mutta turistikohteissa ei käyty vaan kaakkois-Turkissa ja Istanbulissa.
Maaliskuussa ei ehkä monikaan ravintola ja kauppa ole vielä auki noissa rantalomakohteissa, koska varsinainen turistisesonki alkaa huhtikuussa, mutta kyllä siellä aina jokin mesta avoinna on. On rauhallista, paljon rauhallisempaa kuin kesällä, ja se on mun mielestä kivaa.