Aattelin repästä...

• Viestiketjun aloittaja ap repäsee
  • Ensimmäinen viesti
ap repäsee
Ja ottaa huulilävistyksen!
Kertokaas miten perkuleesti moinen sit oikein sattuu?
Oon kuopiolainen joten tarttis varmaa tietää mistä moisen sais täällä Kuopiossa...
ja tosiaan miten suunnattomaan kipuun ois varauduttava?

Kuopiosta en tiedä, mutta ei se satu yhtään. Mä luulin kans et se sattuis, mut ainoa mikä tuli kun koru oli huulessa, niin tuntu et ois koko leuka veressä, et se oikein valui siitä.
Pettymys oli suuri, kun mitään verta ei ollutkaan :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Kuopiosta en tiedä, mutta ei se satu yhtään. Mä luulin kans et se sattuis, mut ainoa mikä tuli kun koru oli huulessa, niin tuntu et ois koko leuka veressä, et se oikein valui siitä.
Pettymys oli suuri, kun mitään verta ei ollutkaan :D
Ei satu yhtään? :eek: Miten on mahdollista.

Onko muita sattunut?

mulla on meinaan aika herkkä kipuilu kynnys ja pelkään neuloja :whistle:

ap
Hmmhmm...no ehkä mä sit uskallan :p
Jos kävis juomassa sidukan ennen ja jälkeen :D

Nyt alko jännittää et tosiaanko meinaan hulluilla tälleen :D Oon aika nössö muuten :)
Toisen repäsyt on toisen arki :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmmhmm...no ehkä mä sit uskallan :p
Jos kävis juomassa sidukan ennen ja jälkeen :D

Nyt alko jännittää et tosiaanko meinaan hulluilla tälleen :D Oon aika nössö muuten :)
Toisen repäsyt on toisen arki :D
Ei kannata sidukkaa käydä juomassa. Alkoholi ohentaa verta, ni vuotaakin sit helpommin...Sama se on tatskoja tehdessä, et alkoholia ei saa ottaa...

ap
entäs ku musta sattuu verikoekin, siis tuntuu pahalle, kai se ny enemmän ku se sattuu :ashamed: tää on ny pakko tehä, onj o ehitty veto pistää pystyyn ku ei nuo kaverit usko mua :D
Mut haluun kyllä ilman vetoakin, eli ei oo mikään pakko juttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
entäs ku musta sattuu verikoekin, siis tuntuu pahalle, kai se ny enemmän ku se sattuu :ashamed: tää on ny pakko tehä, onj o ehitty veto pistää pystyyn ku ei nuo kaverit usko mua :D
Mut haluun kyllä ilman vetoakin, eli ei oo mikään pakko juttu :D
Miulla on ollu alahuulessa molemmissa reunoissa lävistykset ja se on niin nopsa toimenpide, ettei kerkiä ku nipsaisemaan pikkasen. Reippaasti vaan!

ap
Mut mites se ajanvaraus??
Tarvinneeko tuota. Taianpa soittaa angelille meen tekeen tinolla ei oo näköjään lävistäjää nyt ..
Toiv saaan täks päivää, ei muuten mut rohkeus voi pettää kivun suhteen.
:D

ap
Jeops repästyä tuli, sain ilman ajanvarausta ja ilman paniikkia huuleen alas vasemmalle rengaskorun. nättiä tuli :D
Kiitos vastanneille ja cothis ja muut, se ei todellakaan sattunut:O Tuntui vaan epämiellyttävälle, olitte oikeassa!

Yhteistyössä