F
Fleur de la Cour
Vieras
Vietän tässä pitkästä aikaa vapaapäivää eli yritän availla silmiäni joita särkee ihan julmetusti ja mua unettaa, mutten ehdi mennä nukkumaan kun on jouluviikko. Eilen olin töissä 14 tuntia. Mietin vaan tässä nyt heräillessäni, että eilen oli töissä yks kollega joka aloittaa aina töihin tullessaan saman virren, mulla on niin huono olo ja mua niin paljon väsyttää ja mä olen varmaan kipeäksi tulossa, enkä siis nyt millään vois tehdä tätä taikka tuota. Tänä aamuna veikkaan, että se on töissä sanonut, että sille on tulossa migreeni, että se on päässyt luistelemaan lääkärinkierrolle osallistumisesta. Ja nyt kun rupesin tässä miettimään eilistä iltaa töissä niin enpä muista, että tuo ihminen olis oma-aloitteisesti mitään tehnyt, minä vein kaikki lääkkeet, huolehdin potilaiden asentojenvaihdot, tein paperihommia jos oli ylimääräinen hetki sille jne. Pari kuljetusta se tais joutua tekemään, mutta nekin lähdettiin silleen vastahakoisesti tekemään ja puhelimeenkaan ei vastaa. No minäkin silti inhoan puhelimeen vastaamista, mutta toki eilenkin tuli vietettyä tovi jos toinenkin vastaillen ihmisten kysymyksiin. Kaiken lisäksi tämä ihminen kehtasi ruveta kyselemään, että olisko kellään vaihtaa vuoroa uutenavuotena kun kuulemma mukamas hänen naapurinsa metelöi niin, ettei kukaan nuku sitten siellä (hah hah, miten läpinäkyvä tekosyy) Olis tarvinnut sano, että no sullehan sopii sitten yövuoro mainiosti ettei tartte kuunnella mölyämistä. OIkeasti varmaan haluaa mennä ryypiskelemään eikä ole saanut sellaista työvuoroa kun toivoi.