aasi-peli

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
http://www.peliko.fi/lasten_pelikortit.php

miten toimii tuo aasi-peli siis millaiset säännöt ym. mikä on pelissä tarkoituksena? Minkä ikäiset teillä osaa jo pelata noita pelejä ja mikä noista ois semmonen helppo pelattava?

eiks tossa etsitä perheitä.. siis jaetaan kortit, etsitään perhe (3-4 korttia per perhe), ja vedetään kortteja vuoroon kaverilta ja vältellään aasi-korttia jolle ei ole perhettä.. häviäjä on se jolle jää aasi kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks tossa etsitä perheitä.. siis jaetaan kortit, etsitään perhe (3-4 korttia per perhe), ja vedetään kortteja vuoroon kaverilta ja vältellään aasi-korttia jolle ei ole perhettä.. häviäjä on se jolle jää aasi kortti.

mä olen käsittänyt että noi on eripelejä siis et se on joku pekka tai vastaava jossa niitä perheitä etsitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

mä olen käsittänyt että noi on eripelejä siis et se on joku pekka tai vastaava jossa niitä perheitä etsitään.

noissa ko pelissä ainakin kaikissa muissa etsitään perheitä. tuosta liikenne pelistä en tiedä, sitä meillä ei ole. muut noista löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

noissa ko pelissä ainakin kaikissa muissa etsitään perheitä. tuosta liikenne pelistä en tiedä, sitä meillä ei ole. muut noista löytyy.

oikeasti? :o mikä järki niissä sit on jos on tyyliin viisi perheen etsintä peliä?

Yhteistyössä