AARRGGHH!! Nyt mulle varapäreitä ja heti!!

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Alkaa olla omat aika loppuun käytetty tuon 5v:n kanssa |O

Koko päivän on ollu niiiiiin kiukkunen, joka jumalan asiasta suuttuu.
Ei syö ruokaa kun se on ihan tyhmää ja pahaa (vaikka laitettiin oikein lempparia tänään)
No vähän se sitten suostu syömään, ja jälkkäriksi oli jäätelöä.

*huoh* EN SYÖ KU LAITOIT NÄIN VÄHÄN JÄÄTELÖÄ!!! *kiukuttelua ja ovien paiskomista*

Rauhottu ja jäätelön syötyään, tuumasi että lähtee pihalle.
Vaan eipä se sekään onnistu kun on huonot hanskat :headwall:
Kaverilla on kolmet hanskat valittavana, ja se on nyt tunnin huutanu ja kiukutellu kun ei mitkään passaa.
koitettiin yhessä valita hyhvät, vaan kun ei niin ei. *lentäviä hanskoja,takkeja ja pipoja, ja jopa kumpparit*
Ollaan sitten sisällä.

minä en ihan oikeesti nyt just jaksa!! tää on taas näitä päiviä.
Sanokaa että tää kausi menee edes joskus edes pikkusen ohi, jooko?

väsyttääkin ja tekis mieli itelläkin itkeä ja karjua
:/

tänks, helpotti hieman

Justiinsa.... Valitse nyt sitten 5 v. kanssa mikä nyt mahtais herralle tänään käydä. Hei oikeesti, anna sille käteen ne yhdet ja pistä pihalle. Ei ole niin vaikeeta?

Alkuperäinen kirjoittaja JuhlaMokka:
Meillä on samanlainen tapaus, mm. tuulihousut oli väärät, samoin hanskat. Ruoka oli jostain syvältä. Joskus tuntuu, et se repii raivarit ihan tahallaan, et saa vain kiukuta.

minusta tuntuu kans, että kärvästetään ihan vaan kun tekee mieli.
Eikä siinä sinänsä mitään, eihän sitä itelläkään aina ole hyvä päivä, mutta tuntuu vaan että verisuoni katkeaa päästä, kun joka asiasta pitää vääntää kiukkua

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Syö tai ei syö.
Yhdet hanskat jotka laitta käteen.
Menee ulos tai jää sisälle/ei tarvitse huutaa!

Ei turhia mossutuksia.

kuuleppa juttua, kokeiltu on.
Ole ystävällinen ja tule ite kattomaan tuo homma ja sano sitten.

nälässä minä en pietä, riittää että syö edes vähän ja tuo hanska homma, kun et tarkemmin oikeasti tiedä, kaikki ei ole niin yksinkertasta.
Sanoin kyllä, että laittaa hanskat jotka on mielestänsä hyvät, vaan kun ei muka sellasia ollut, niin ei sitten mennyt pihalle. muistaakseni sen kyllä mainittinkin.

Mistä 5 vee pitäisi päätellä mitkä on hyvät hanskat? Mitäs jos se vaan haluaa että äiti päättää? Ei lapsille saa laittaa vastuuta edes noin pienistä asioista jos ne ei todellakaan halua.

Niin, ei se aina ole niin helppoa kun sen luulisi olevan. Meillä neitonen on kovin vahvatahtoinen, ja kyllä sen kanssa saa useinkin vääntää asioista kauan aikaa... vaan on mun sinnikkyys on tässä vuosien myötä tuon vääntämisen ansiosta kasvanutkin =) En mä neuvoa osaa kuin oikeastaan sen, että pysy itse mahdollisimman rauhallisena. Aikaa myöten alkaa helpottaakin, tyty on nyt 9v ja hissukseen alkaa ymmärtää omaakin käytöstään ja sen syitä ja seurauksia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsinpimpula:
Mistä 5 vee pitäisi päätellä mitkä on hyvät hanskat? Mitäs jos se vaan haluaa että äiti päättää? Ei lapsille saa laittaa vastuuta edes noin pienistä asioista jos ne ei todellakaan halua.

no jospa ne on ne samat saatanan hanskat mitkä sillä on ollu koko ajan kädessä????!!??!? vaan kun ne ei nyt kelpaakkaan.
Tietyissä asioissa äiti päättää, mutta kyllä minusta 5v nyt osaa sanoa, mitkä hanskat päällensä laittaa.
ja kun se äitin päättäminenkään ei auta, pakottaako pitäis??väkisin tukkia ne sille käteen ja pukata pihalle??
Kun et tiedä mimmonen tapaus on kyseessä, niin älä jaksa, en minäkään nyt jaksais.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Niin, ei se aina ole niin helppoa kun sen luulisi olevan. Meillä neitonen on kovin vahvatahtoinen, ja kyllä sen kanssa saa useinkin vääntää asioista kauan aikaa... vaan on mun sinnikkyys on tässä vuosien myötä tuon vääntämisen ansiosta kasvanutkin =) En mä neuvoa osaa kuin oikeastaan sen, että pysy itse mahdollisimman rauhallisena. Aikaa myöten alkaa helpottaakin, tyty on nyt 9v ja hissukseen alkaa ymmärtää omaakin käytöstään ja sen syitä ja seurauksia =)

kun minä olen hyvinkin rauhallinen, ei se meuhkaaminen ja lapsen kiukkuun mukaan lähteminen asiaa auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkaa olla omat aika loppuun käytetty tuon 5v:n kanssa |O

Koko päivän on ollu niiiiiin kiukkunen, joka jumalan asiasta suuttuu.
Ei syö ruokaa kun se on ihan tyhmää ja pahaa (vaikka laitettiin oikein lempparia tänään)
No vähän se sitten suostu syömään, ja jälkkäriksi oli jäätelöä.

*huoh* EN SYÖ KU LAITOIT NÄIN VÄHÄN JÄÄTELÖÄ!!! *kiukuttelua ja ovien paiskomista*

Rauhottu ja jäätelön syötyään, tuumasi että lähtee pihalle.
Vaan eipä se sekään onnistu kun on huonot hanskat :headwall:
Kaverilla on kolmet hanskat valittavana, ja se on nyt tunnin huutanu ja kiukutellu kun ei mitkään passaa.
koitettiin yhessä valita hyhvät, vaan kun ei niin ei. *lentäviä hanskoja,takkeja ja pipoja, ja jopa kumpparit*
Ollaan sitten sisällä.

minä en ihan oikeesti nyt just jaksa!! tää on taas näitä päiviä.
Sanokaa että tää kausi menee edes joskus edes pikkusen ohi, jooko?

väsyttääkin ja tekis mieli itelläkin itkeä ja karjua
:/

tänks, helpotti hieman

Miks annat heitellä saappaita, popija ja käsineitä.
Meillä saa kiukuta mutta mikään ei lennä.
Jos lentää, niin tietää heittäneensä.
Rajansa kaikella.
Tai sitten mulla on vaan helpot muksut ;)

No ei väkisin tukkia vaan antaa ne käteen ja jos ei kelpaa niin sitten ei mene ulos. Mä en käsitä miks te lähette tolla lailla jankkaamaan lasten kanssa. Peli selväks niin kaikilla mukavampaa.

Ainiin, niitä päreitä... ei nyt ole mullakaan kuin tämmöisiä jäljellä, mutta jospa näistä olisi apua kuitenkin :D
1206siivoojienpareLO.jpg

Syö tai ei syö.

Ei turhia mossutuksia.

nälässä minä en pietä, riittää että syö edes vähän ja tuo hanska homma, kun et tarkemmin oikeasti tiedä, kaikki ei ole niin yksinkertasta.
Sanoin kyllä, että laittaa hanskat jotka on mielestänsä hyvät, vaan kun ei muka sellasia ollut, niin ei sitten mennyt pihalle. muistaakseni sen kyllä mainittinkin.

Jos teillä ANNETAAN kiukutella aivan turhasta, niin ole sitten maltillinen.
Meilläkin on ollut kaksikin 5veetä.
Mutta miten vain!

Niin, en mä nälässä käskenyt pitää... Jos ruokaa on tarjolla, niin silloin se on lapsen oma valinta jättää syömättä.

No ei väkisin tukkia vaan antaa ne käteen ja jos ei kelpaa niin sitten ei mene ulos. Mä en käsitä miks te lähette tolla lailla jankkaamaan lasten kanssa. Peli selväks niin kaikilla mukavampaa.

no älä käsitä.
jos se on jankaamista, että lapsi sanoo että en halua näitä hanskoja, johon minä: no onhan tuossa nuo toiset,laita ne tai kinttaat.
lapsi: en halua *huutoa ja möykkää*
minä: elä sitten mene ulos.
lapsi: *huutoa ja kiukkua lähes tunti*

kai sitä sitten jankattiin kovastikkin.

no jospa ne on ne samat saatanan hanskat mitkä sillä on ollu koko ajan kädessä????!!??!? vaan kun ne ei nyt kelpaakkaan.
Tietyissä asioissa äiti päättää, mutta kyllä minusta 5v nyt osaa sanoa, mitkä hanskat päällensä laittaa.
ja kun se äitin päättäminenkään ei auta, pakottaako pitäis??väkisin tukkia ne sille käteen ja pukata pihalle??
Kun et tiedä mimmonen tapaus on kyseessä, niin älä jaksa, en minäkään nyt jaksais.

Voi itku!!
Kyllä se nyt vaan niin on, että äiti valitsee 5veelle käsineet...

no älä käsitä.
jos se on jankaamista, että lapsi sanoo että en halua näitä hanskoja, johon minä: no onhan tuossa nuo toiset,laita ne tai kinttaat.
lapsi: en halua *huutoa ja möykkää*
minä: elä sitten mene ulos.
lapsi: *huutoa ja kiukkua lähes tunti*

kai sitä sitten jankattiin kovastikkin.

Onko se noin vaikea ottaa vastuu lapsen pukeutumisesta?? Hei oikeesti, 5 vuotias!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Syö tai ei syö.

Ei turhia mossutuksia.

Jos teillä ANNETAAN kiukutella aivan turhasta, niin ole sitten maltillinen.
Meilläkin on ollut kaksikin 5veetä.
Mutta miten vain!

Niin, en mä nälässä käskenyt pitää... Jos ruokaa on tarjolla, niin silloin se on lapsen oma valinta jättää syömättä.

Hei, minä olen maltillinen.
Minä en ole täällä kotona meuhkannut, vaan ajattelin vaihtoehtosesti meuhkata ketutukseni täällä, vaan eipä tunnu sekään olevan oikein.
ja tuohon että annetaan kiukutella, eipä se kuule käskemällä lopu.vai lopetatko ite kärvästämisen käskystä?paraneeko mieli jos joku käskee?

kyllä lapsen pitää antaa purkaa pahaa mieltänsä, samoin kun aikuisenkin, mutta mukaan siihen ei tarvi lähteä.

Yhteistyössä