Se jolla oli ne PINKIT pöksyt jalassa ja ORANSSI paksu/pitkä tukka.Alkuperäinen kirjoittaja Kalle M:Tuli otettua viunaa ja vieraita naisia.
Kesällä vois.Idyllisessä maisemassa.Kaupunkina ??Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Otetaan uusiks.
Länsisuomessa on kuulemma kuumia kinkkuja ja villejä sinkkujaAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Kesällä vois.Idyllisessä maisemassa.Kaupunkina ??Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Otetaan uusiks.
Mä unohdin muuten pankkikorttini teille.Laita postiin!!Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Ensin vaan kunnon kaljalasti Siwasta ja kämpille.
Noin minäkin olen kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Länsisuomessa on kuulemma kuumia kinkkuja ja villejä sinkkujaAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Kesällä vois.Idyllisessä maisemassa.Kaupunkina ??Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Otetaan uusiks.
Jep. kumpaan osotteeseen. Sinne vuokramurjuun vai puutaloilleAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Mä unohdin muuten pankkikorttini teille.Laita postiin!!Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Ensin vaan kunnon kaljalasti Siwasta ja kämpille.
Voitas suunnata sinne suuntaan sitten.Mun sedällä on sielläpäin purjevene et voitas vetää rundi silläkin!Kuumat misutAlkuperäinen kirjoittaja Basisti:Länsisuomessa on kuulemma kuumia kinkkuja ja villejä sinkkujaAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Kesällä vois.Idyllisessä maisemassa.Kaupunkina ??Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Otetaan uusiks.
Mä punkkaan puutaloilla.Isäpuolen serkku tuli Thaimaasta käymään asuu vuokramurjussa Suomessa ollessaan.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Jep. kumpaan osotteeseen. Sinne vuokramurjuun vai puutaloilleAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Mä unohdin muuten pankkikorttini teille.Laita postiin!!Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Ensin vaan kunnon kaljalasti Siwasta ja kämpille.
Moro kaverit ja kiitti tosiaan viimeisestä...vaikka lyhyeen jäi. Tossavaisen kans oli ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Ketä teitä siellä nyt olikin.Arska jne.
Kiitti viimeisestä!
siis taasko se Tossavainen heitti jotai ihme läppää.Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Moro kaverit ja kiitti tosiaan viimeisestä...vaikka lyhyeen jäi. Tossavaisen kans oli ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Ketä teitä siellä nyt olikin.Arska jne.
Kiitti viimeisestä!
ok. sinne sitte.Alkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Mä punkkaan puutaloilla.Isäpuolen serkku tuli Thaimaasta käymään asuu vuokramurjussa Suomessa ollessaan.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Jep. kumpaan osotteeseen. Sinne vuokramurjuun vai puutaloilleAlkuperäinen kirjoittaja Mattitäti:Mä unohdin muuten pankkikorttini teille.Laita postiin!!Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Ensin vaan kunnon kaljalasti Siwasta ja kämpille.
Sieltäpä hyvinnii B)Alkuperäinen kirjoittaja v:no mistä vitusta te tulitte
sieltäpä nimenomaan. Kysyntää oli, basistiki on joskus kuumaa kamaa.Alkuperäinen kirjoittaja v:no mistä vitusta te tulitte
Joo, sillä ei ole kaikki kotona. Jollain lomalla tais olla . Pikku-ukolta oli kuulemma ranne mennyt rappusissa...Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:siis taasko se Tossavainen heitti jotai ihme läppää.
joo, kyllä niihin epätoivoisiin joskus törmää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:sieltäpä nimenomaan. Kysyntää oli, basistiki on joskus kuumaa kamaa.Alkuperäinen kirjoittaja v:no mistä vitusta te tulitte
no niin varmaan taas. Kas ku ei viulutreeneissä.Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Joo, sillä ei ole kaikki kotona. Jollain lomalla tais olla . Pikku-ukolta oli kuulemma ranne mennyt rappusissa...Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:siis taasko se Tossavainen heitti jotai ihme läppää.