Äärimmäisessä hädässä ja ahdingossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsivä löytää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsivä löytää

Vieras
Kaikkien elämässähän varmaankin tulee vaikeita hetkiä,, enemin tai myöhemmin. Mihin silloin turvaat kun tuntuu, ettet selviä yksin ja kaikki kaattuu päälle? Ja vaikka menisikin hyvin, niin eihän se ole pysyvää. Hetkenä minä hyvänsä voi kaikki romahtaa, niin , että jäljelle jää tuskin mitään. Olen tämän kokenut. Onneksi meillä on Herramme, Jeesus Kristus Jumalanpoika joka on sovittanut syntimme. Saamme olla hänen lapsiaan ja se on riemullinen asia ja lopulta, todellakin lopulta kaikkein merkittävin asia elämässä. Toki perhe ja rakkaus perheessä ovat kaikki kaikessa, mutta entäpä jos perheelle käy jotain....Kuka muu turvaa Jeesukseen? Näin juuri hänet löytäneenä haluan jakaa asian.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen aivan samaa mieltä.

Uskon Jeesukseen löysin jo vuosia sitten, mutta aina uudelleen voi siihen turvata :)

Ihanaa, että löytyi joku muukin, olen vasta löytänyt Jeesuksen. Minulle Jumala puhui jo kauan sitten, mutta tarvitsin näköjään vaikean asian elämääni ennekuin lopullisesti löysin Jeesuksen. Olen siitä hyvin onnellinen. Minun ei tarvitse pelätä enää. Mutta nyt mietin, että kun lähipiirini ei ajattele samoin ja olen jopa kohdannut vastarintaa, mitä tehdä. halauisin toki heidänkin löytävän totuuden Jumalasta ja Jeesuksesta.

Kysyn vielä mjielenkiinnosta, että mitä muita turvia teillä sitten on? Ja eikö Jumala ole puhunut teille? Miksi Jumala puhuu toiselle ja toiselle ei, vai onko se niin, etteivät kaikki kuule/halua kuulla? Mutta silloin kun menee hyvin on helppo sulkea silmät ja korvat ja ohittaa asia, niin minäkin tein. Mutta Jumala ei hyljännyt minua, vaan antoi minulle erään asian jonka myötä lopulta silmät avautuivat. Etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kysyn vielä mjielenkiinnosta, että mitä muita turvia teillä sitten on? Ja eikö Jumala ole puhunut teille? Miksi Jumala puhuu toiselle ja toiselle ei, vai onko se niin, etteivät kaikki kuule/halua kuulla? Mutta silloin kun menee hyvin on helppo sulkea silmät ja korvat ja ohittaa asia, niin minäkin tein. Mutta Jumala ei hyljännyt minua, vaan antoi minulle erään asian jonka myötä lopulta silmät avautuivat. Etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan

Mitenkäs sinä pärjäsit ennen kuin aloit kuulla Jumalan puhetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitenkäs sinä pärjäsit ennen kuin aloit kuulla Jumalan puhetta?

Nyt kun ajattelen niin eksyksissähän minä silloin olin. En vain tajunnut sitä. Vastustin jumalan kutsua. Eli voisi sanoa, etten kovin hyvinpärjäillyt. Ehkä ihminen ei lopulta voikaan pärjätä yksinään. Jeesus ei hylkää ketään ja meistä itsestämme riippuu, otammeko hänet vastaan.

Yhteistyössä