Äärimmäisen nolo ja oksettava juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkea sitä

Vieras
Kissallamme on kiima. Mirri on ihan sekopää, puskee kaikkia ja tarjoaa takamustaa, kurnuttaa ja kurisee jne.
Yks ilta sitten istuin mieheni kanssa sohvalla, kissa hyppäsi miehen puolelle käsinojan päälle ja kurisi ihan sekona, käänsi takamuksen mieheen päin, nosti häntää ja tyrkytti oikeen tosissaan...mies tokaisi, et häivyhän siitä ja työnsi kisun varovasti lattialle...noh, mirri tuli uudelleen ja teki samat temput, jolloin mies työnsi sen taas pois...tuli vielä kolmannenkin kerran ja taas sama juttu...nauroin kuollakseni ja sanoin miehelleni, et sehän haistaa, et olet uros, ihan selvästi! ;) Miehellä tuli sit stondis. Siis oksettaa edes kertoa, mut tuli kuitenkin. Mies meni ihan noloksi, nousi ja käveli pois. Hän oli ihan vaikeana ja minä olin ihan ihmeissään...no tiedän totisesti, ettei hän ole mikään eläimiinsekaantuja, eikä sinne päinkään...ja mies itse sanoi, että hänellä lähinnä oksetti kissan käytös...mutta mistä se stondis sit tuli!? :ashamed: :ashamed: Vastatkaa asiallisesti, pyydän.

Siis kissahan oli yrittänyt ukkoas jo useamman kerran, mutta stondis tuli vasta sitten, kun SINÄ validoit miehesi mieheyden määrittelemällä hänet urooksi.

Tää on nyt ihan hatusta tempastu arvaus, mutta jos se kissa erittää jotain feromonia joka sai sun miehessäs aikaan stondiksen? Nisäkkäitä kuitenki kaikki ollaan, ehkä se oli samankaltainen feromoni ku mitä ihmisestä lähtee?

Miestäs varmaan jotenkin kiehtoi ajatus siitä kiimaisesta kiehnäämisestä. En tarkoita sitä, että miehes olis kiinnostunut itse kissasta, mutta sen kiimainen kiemurtelu varmaankin oli kiinnostavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Miestäs varmaan jotenkin kiehtoi ajatus siitä kiimaisesta kiehnäämisestä. En tarkoita sitä, että miehes olis kiinnostunut itse kissasta, mutta sen kiimainen kiemurtelu varmaankin oli kiinnostavaa.

Näin voi olla. Ei mielestäni edes kovin kummallista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Näin voi olla. Ei mielestäni edes kovin kummallista.

Yhteistyössä