Himpula! Muhun on iskeny pissatulehdus!
Ei mulla oo koskaan aiemmin ollu. Tää on ihan hanurista. Syvältä.
ITKU! |O
Ei mulla oo koskaan aiemmin ollu. Tää on ihan hanurista. Syvältä.
ITKU! |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Hmm.. aika outoa että pissatulehdus on hanurista, luulis että se on jostain ihan toisesta paikasta.. mutta pikaista paranemista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muista juoda paljon, vaikka kannullinen kahvia.Ja mahd. pian lääkäriin
Alkuperäinen kirjoittaja dera:mulla KROONINEN..oireet läsnä lähes 24/7 vuosia.. revi siitä
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Hmm.. aika outoa että pissatulehdus on hanurista, luulis että se on jostain ihan toisesta paikasta.. mutta pikaista paranemista!
Ne on muuten peräisin hanurista ne bakteerit, mitkä ton aiheuttaa. Tai mä luin niin jostainEn tiiä.
Ja juu. Kiitos.
Mä vedän happamia mehuja ja antibiootteja, ehkä mä joskus tästä selviän. On vaan kokonaisvaltaisen kurja olo, väsähtänyt :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No kylläpä meni aikaa tulosten kanssaNo hyvä että sain lääkkeet, kyllä se jo huomenna helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Hmm.. aika outoa että pissatulehdus on hanurista, luulis että se on jostain ihan toisesta paikasta.. mutta pikaista paranemista!
Ne on muuten peräisin hanurista ne bakteerit, mitkä ton aiheuttaa. Tai mä luin niin jostainEn tiiä.
Ja juu. Kiitos.
Mä vedän happamia mehuja ja antibiootteja, ehkä mä joskus tästä selviän. On vaan kokonaisvaltaisen kurja olo, väsähtänyt :snotty:
Onneksi en ole tuota joutunut, ainakaan vielä, kokemaan, tuskin on mikään suuria elämyksiä tuova asia. Mielenkiintoista jos ne bakteerit tosiaan sieltä on peräisin.. no miksipäs ei olis, lyhyt matka siltä pesältä on sille toiselle pesälle.
Toivottavasti antibiootit tehoaa, äkkiä vaan vällyjen alle lepäilemään kun kerta olet niin väsynytkin, voin lukea iltasadun jos tarttee.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja dera:mulla KROONINEN..oireet läsnä lähes 24/7 vuosia.. revi siitä
voi jestas
Syötkö sä jotain estolääkitystä?
Alkuperäinen kirjoittaja dera:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja dera:mulla KROONINEN..oireet läsnä lähes 24/7 vuosia.. revi siitä
voi jestas
Syötkö sä jotain estolääkitystä?
Söin mutta silti iski tulehdus =/ Joskus ei näy bakteeria ollenkaan mut silti tulehduksen oireet. oon menos rakon tähystykseen tms., =(