Aargh, välillä menee hermot kaverin perheen allergioihin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Ovat allergisia homeille ja ymmärrän kyllä että se on rankkaa ja vaikeuttaa heidän elämäänsä. Ja koetankin ottaa sen huomioon, mm tavataan useimmiten heillä koska asumme vanhassa talossa jossa ilma ei ole maailman puhtainta ( ei meillä kuitenkaan hometta pitäisi olla )

Mutta ihan kaikki ei johdu homeesta, jos lapsi juoksee ulkona ja posket ovat punaiset niin se ei välttämättä johdu homeesta vaan ihan vain siitä että lapsi leikkii.
Meidän koiramme jouduttiin lopettamaan syövän takia niin se syöpä ei välttämättä tullut homeesta.
Se että miulla on ollut allergioita pienestä asti ( ei kuitenkaan pahoja) ja jotka hetkellisesti pahenevat välillä ei johdu välttämättä homeesta.

Toki myönnän että home vaikuttaa moneen asiaan ja oi laukaista tauteja. Mutta ihan kaikki ei johdu homeesta. Joskus ihmiset vain ovat kipeitä tai saavat poskensa punaisiksi juostuaan tarpeeksi.

Ja hitto vieköön en taida enää viitsiä miettiä mitä tarjoan teidän moniallergiselle perheellenne. Elämä on niin hankalaa kun on allerginen lisäaineille, miksi hitossa sie sitten vedät sitä grillimakkaraa?
Ja maidollekkin ollaan allergisia,laktoositon saattaa väliin käydä. Mutta perusjätski kyllä maistuu.

Kiitos kun sain purkautua. En mie oikeasti heille mitään sano, toisesta korvasti sisään ja toisesta ulos. Ja teen tarjottavat heidän allergioilleen sopiviksia.

Välillä vain ärsyttää ja pahasti joten pakko purkautua.

höh, eikö kukaan edes haukua mua lyttyyn kuinka en ymmärrä vakavaa asiaa jne. Nyt olen kyllä vähän pettynyt.

No meillä on lapsilla ihan OIKEASTI ruoka-aineallergioita ja vien aina tarjottavat itse mukanani joka paikkaan. Sano että tuovat omat mehut ja keksit, jotain voit joskus itsekin tehdä jos jaksat mutta tulkoot omissa eväissä niin saavat haluamaansa ja varsinkin, jos "allergia"on sellainen että tännän ollaan maitoallergisia ja huomenna ei kun on jätskiä tarjolla :D

Mulla on kans kaveri jonka lapset on millon millekki allergisia. Esim tänään saattaa mainostaa et heidän Matti on kananmunalle ja soijalle allerginen. Ens viikolla ei ookkaan enää kananmunalle allerginen ja sitä seuraavalla ei niin haittaa vaikka sitä soijaakin on jossain.
Pysy siinä sit perässä mitä tarjoaa. Jos on jotain erikoisjuttuja varannu niin antaa kuitenki niitä tavallisia et ku tykkää niistä enemmän ja eihän se nyt niin haittaa.
Mutta sit jos ei oo niitä erikoisjuttuja niin sit ei lapsi kyllä tosiaan voi syödä mitään. Oon varannu keksipaketin missä on mahdollisimman vähän mitään kaappiin.
Maidon kans sama juttu välillä käy välillä ei. Huoh.

Ja on niillä lapsilla oikeasti jotain ja järkyttävät ihottumat välillä mutta en yhtään ihmettele kun tuolla tyylillä niitä hoidetaan.

Yhteistyössä