Siis tämän lenkkeilyn kanssa. liikkumiset on jääny lasten teon jälkeen minimiin vaikka halu olis kova, tykkään kävellä pitkiäkin lenkkejä. Nyt on vaan niin että esikoinen on aivan liian iso kärryyn, muttei jaksa pyöräilläkään vielä tarpeeksi pitkää matkaa/kauan. Eli ukon pitäis olla kotona lapsenlikan virkaa toimittamassa. ja usein katoaa iltasella omille teilleen kun mulla olis se hetki että voisin mennä.
No, nyt olin vakaasti aikonut kauppareissun jälkeen mennä, hyvä ilmakin olis jne. ja mies olis ollu kotona. Mutta eihän se onnistunu taaskaan |O Yritin tankata autoa, niin ei aukee tankin luukku. Vaijeri poikki kai. Ja ihan nollissa bensa...eli tuli miehelle taas autoremppaa illaksi, ja minä sain heittää hyvästit lenkkeilylle :kieh:
No, nyt olin vakaasti aikonut kauppareissun jälkeen mennä, hyvä ilmakin olis jne. ja mies olis ollu kotona. Mutta eihän se onnistunu taaskaan |O Yritin tankata autoa, niin ei aukee tankin luukku. Vaijeri poikki kai. Ja ihan nollissa bensa...eli tuli miehelle taas autoremppaa illaksi, ja minä sain heittää hyvästit lenkkeilylle :kieh: