AArg,sorruin lakupussiin

  • Viestiketjun aloittaja Haisu harmaana
  • Ensimmäinen viesti
namiskuukkeli
Eiks laku pistä vatsan löysälle?? Jos siitä ei sit kerkiäis kaikki kalorit imeytyä :D
Mut ei yks hairahdus maata kaada, silloin ku syöt herkkuu ni nauti ilman syyllisyyttä ja sit jatkat painon tarkkailua :) Mä ajattelin toimia nykyään noin, vaikka ihme kyllä oon ollut ilman karkkia jo useamman ajan :eek: :D
 
ostin juuri kaupasta pussin light- lakua, näytti olevan myös salmiakki ja hedelmäkuvioita. PV pisteitä yhdestä pussista 2p. :)

Mutta SUURI varoitus, aiheuttavat todellakin laksatiivisia vaikutuksia!! Tässä yks päivä söin puoli pussia painonvartioiden omia minttusuklaa karamelleja (yksi pussi 3p.) Ja mahaa alko vääntämään tunnin sisällä! Kivut oli kovat ja p... lensi! :$

Koitan olla varovainen tuon lakupussin suhteen!
 
alama
allu olin harmaana...
Hen pussin kaapista....

Oho, nää onkin salmiakkia... ALFMIX on merkki ja Light Line pussin kyljessä. Harmaa pussi ja punasella oikea reuna, sokeriton, 150g.
Kaloreita 139kcal/100g.
Sillä perusteella piseytin pussillisen kahteen, koska PV:n kolmen pisteen suklaatäytteiset minttukaramellit (mitään suklaata ei sisällä kyllä ollu) sisältää 238kcal/100g.

pick n' pay:stä ostin ja 1,50e maksoi.

Kertokaa, jos olen pisteytyksissä väärässä!

 
Minusta tuossa pussillisessa ALFMIX:ä on antamiesi kaloreiden mukaan pisteitä 3,5. Nimittäin kaavalla (kcal per 100 g : 60) + (rasva per 100g : 10) pystyy laskemaan pisteitä... tässä tapauksessa 139:60+0=2,3 (100g) -> 2,3x1,5=3,45 (150g).

Oisko tuo paikkareitten karkkien pussin koko alle 100 g (esim. 80g), jolloin se selittäisi miksi sen pisteet on 3 vaikka kaloreita per 100 g on enemmän.


---------------------------------------


\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 17:46 alama kirjoitti:
allu olin harmaana...
Hen pussin kaapista....

Oho, nää onkin salmiakkia... ALFMIX on merkki ja Light Line pussin kyljessä. Harmaa pussi ja punasella oikea reuna, sokeriton, 150g.
Kaloreita 139kcal/100g.
Sillä perusteella piseytin pussillisen kahteen, koska PV:n kolmen pisteen suklaatäytteiset minttukaramellit (mitään suklaata ei sisällä kyllä ollu) sisältää 238kcal/100g.

pick n' pay:stä ostin ja 1,50e maksoi.

Kertokaa, jos olen pisteytyksissä väärässä!
 

Yhteistyössä