aapua, tänää ultra *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiks

Vieras
Tässä muutaman tunnin päästä ois rakenneultra jota oon oottanu innolla mutta nyt on alkanu pelottaa jostai syystä. Mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin jne?
Miten te joilla on selvinny siinä jotain, niin mitä on selvinny ja onko tullu ihan yllätyksenä jne (ettei np-ultrassa ooo näkyny mitää)?

Ensin pelkäsin et mitä jos ne huomaa siellä että vauva on kuollut mutta se kyllä liikkuu siihen malliin että tuskinpa :)

Itellä oli melkein tasan vuos sitten 4D-ultra eli rakenteita, sydäntä yms. katottiin.
Sukupuoli selvisi (oikeassa oli) ja se että kaikki oli elimien kohdalla kunnossa.
Nenäluut löytyi yms. Kaikki siis hyvin. Kovasti liikuttiin masussa ja monta kuvaa sai. Ja tietysti sen kaiken dvd:lle. :)
Ei kannata pelätä sitä. Jos kaikki ei ole kunnossa niin ei sille tässä vaiheessa voi mitään.
Mutta se mahdollisuus on melko pieni =)
Onnea ultraan!

Eiköhän siellä kaikki hyvin ole. :) Täällä oli myös aika tasan vuosi sitten sama juttu edessä. Nyt tuolla sängyssään päikkäreitä nukkuu 7kk vipeltäjä. :D
Tsemppiä odotukseen ja kesään! :) :heart:

kiitos sullekin :)
onko teistä kukaan ruvennut pillittämään siellä? :D mä olen niin herkkis ja varsinki nnyt raskauden aikana, että jotenkin voin kuvitella että vesi valuu silmistä :D

ai niin ja sekin mua pelotaa kun oon kuullut kokemuksia niin tympeistä ultraajista... Rupeen varmasti rääkymään jos mulle sanotaan jotain tökeröä. :/
En tiiä uskallanko edes kysyä sukupuolta tai kuvia mukaani! Tuntuu että hyvä jos suutani uskallan avata.
No joo ehkä oon liikaa kuullut kauhutarinoita :D

Yhteistyössä