A aik.mies Vieras 03.07.2006 #1 Nyt on paha aamukankeus haluaisiko joku nainen osallistua sen poistamiseen?? HALUTTAA.
Ä Äl Ämmä Vieras 03.07.2006 #3 nukuitko huonosti vai miksi paikat on kankeina?? kokeile vaihtaa tyynyä...
A aik.mies Vieras 03.07.2006 #9 Samoin kiinnostat NINA,yritetään tavata esim. huomenna päivällä voisi olla aikaa.
A aik.mies Vieras 04.07.2006 #13 taas ollaan eriaikoina täällä!!!! kuinka aikuinen olet,mistä päin. nyt mulla reilu tunti aikaa. Kiinnostat!
taas ollaan eriaikoina täällä!!!! kuinka aikuinen olet,mistä päin. nyt mulla reilu tunti aikaa. Kiinnostat!
N Nina Vieras 04.07.2006 #14 Vaikea näköjään osua samaan aikaan. Olen kyllä jo iso tyttö, 30v täyttänyt ja elämää nähnyt ja kokenut. Vapaa nykyisin. Asun kauniissa kaupungissa, jossa asukkaita n. 200 000. Palaan tänne illalla, myös huomenna vaikkapa aamulla.
Vaikea näköjään osua samaan aikaan. Olen kyllä jo iso tyttö, 30v täyttänyt ja elämää nähnyt ja kokenut. Vapaa nykyisin. Asun kauniissa kaupungissa, jossa asukkaita n. 200 000. Palaan tänne illalla, myös huomenna vaikkapa aamulla.
A aik.mies Vieras 04.07.2006 #15 olen taas hetken koneella,huomen aamulla kanssa hetken 7-9 välillä. Siis iso kaupunki niin menoa varmaan piisaa,itse pikku kaupungista as.n. 29000
olen taas hetken koneella,huomen aamulla kanssa hetken 7-9 välillä. Siis iso kaupunki niin menoa varmaan piisaa,itse pikku kaupungista as.n. 29000
A aik.mies Vieras 05.07.2006 #17 Huomenta Nina! Mitä ajatuksia aikuisella naisella mielessä näin aamulla?
N Nina Vieras 05.07.2006 #20 Lomalla olen vielä pari viikkoa eli puolessa välissä. Ehkäpä onkin aikaa täällä kirjoitella??
N Nina Vieras 05.07.2006 #24 Niin voi sanoa. Mutta vain yhden kanssa kerrallaan. Ja naisen kanssa en ole koskaan ollut, enkä haluakaan.
Niin voi sanoa. Mutta vain yhden kanssa kerrallaan. Ja naisen kanssa en ole koskaan ollut, enkä haluakaan.
A aik.mies Vieras 05.07.2006 #25 Olet aika kiinnostava nainen,voisinkohan minä olla se yksi. Rupee tekeen mieli kun tässä antaa ajatuksen lentää mutta kohta on lopetettava.
Olet aika kiinnostava nainen,voisinkohan minä olla se yksi. Rupee tekeen mieli kun tässä antaa ajatuksen lentää mutta kohta on lopetettava.