Aamuseisokki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joopa ei todellakaan tarkoita että se paisuvaiskudos ois kusta täynnä vaikka pää onkin:)
vaan nimenomaan omalla kohdallani siihen ammuseisokkiin liittyy aina armoton kusihätä johtuipa se seisokki siitä kusihädästä tai ei. Ja kummasti se seisokkikin laskee kun saa rakon tyhjennettyä. Asia toinen on sitten se että seisokki tulee kyllä herkästi takaisin aamuisin.
Ja kunnon aamupano on parasta mitä tiedän.

No nyt päästiin sitten siihen, että tuntuuko se hyvälle, jos vaikka puoliso käy varteen kiinni seisokin aikana kun itse on vielä unessa? Ilmeisesti tällaista tapahtuu? Kertokaas näistä kokemuksista.

Kyllä se unissakin. Aamusta heräsin kun hiero ja tuli päälle naimaan, sitten huomasin ettei ollut oma eukko mutta hyvältä tuntu. Eukon vanhempi työkaveri oli kylässä ja hyödynsi mun aamuseisokin kunnolla. Kokemus sekin heti aamusta.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se unissakin. Aamusta heräsin kun hiero ja tuli päälle naimaan, sitten huomasin ettei ollut oma eukko mutta hyvältä tuntu. Eukon vanhempi työkaveri oli kylässä ja hyödynsi mun aamuseisokin kunnolla. Kokemus sekin heti aamusta.

Joo, noitahan nyt tapahtuu harvase päivä. Eilenkin heräsin kun joulupukin muori istui nupissa ja edellisviikolla Mustanaamion rouva oli kylässä. Sama juttu tuo aiempi "poika tuli keittiöön stondiksen kanssa" -selostus. Sama poika kävi meilläkin. Otettiin miekkailut keittiössä aamulla. Eikä oma vaimo ole ihmetellyt yhtään. =)

Viimeksi muokattu:

Kuumimmat

Yhteistyössä