aamupalalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
voi että, ku vaan näkisitte ton meijän reilun vuosikkaan nyt. aamupalalla ollaan ja ihme kitinä päällä. yrittää syödä ite, ei onnistu, EI SAA auttaa... välillä naama vääränä avaa kyllä suun ja sitte taas kitisee. nykyään aina ihme tappelu tän aamiaisen kanssa. no jospa tämä tästä ajan kanssa. pitääpä palata tuon änkyrän luo. josko jo kelpaisi apu :whistle:

miten muilla aamiaisen/muu syönti onnistuu?!?

Huonosti nykyään.. Neiti 1v1kk ja kyllä saa viihdyttää kovasti että saa toisen edes avaamaan suunsa... Välillä ollaan "minä itte" linjalla eikä saa yhtään auttaa, välillä vaan käännetään päätä pois ja kitistään.. Aina pitää olla jotain ielenkiintoista kädessä niin johan aukee suu, mutta kun alkaa olla ne "mielenkiintoiset" vähissä.. Sitten on ruokaa pöydällä, lattialla, tytön päällä, äidin päällä, niin kuin tänä aamuna kun oikein heitti kädellä puurot äidin päälle... Herttasta.. Eikä mene hermot ei.. \|O

Meillä on syöty aamupalat aina yhdessä samaan aikaan, jolloin saan helposti houkuteltua lapsetkin syömään puuronsa itse loppuun asti, kun vuorotellaan lusikoinnissa (nyt on äidin vuoro, sen jälkeen toinen lapsista ja sitten toinen...). Usein lisään pakastevadelmia sekaan (jäähdyttää puuron nopeasti!). Onko sama juttu kaiken ruuan kanssa, oletko tarjonnut muutakin kuin puuroa?

olen tarjonnut muutakin (muroja, leipää) ja lähinnä tää ongelma on siis tuon aamiaisen kanssa, muut ateriat menee suht kivuttomasti. likka on nyt saanu päähänsä, että leipää pitää saada ja kyttää vaan sitä. oon sitte kyllä antanutkin ruokailun lopuksi vielä voileivän :whistle:

mutta se siivo. se on kyllä karmee :o

Yhteistyössä