kerrankin jotain hyvää
huomasin, että perjantaina olen melkein 1500? rikkaampi!
Kiitos Kela ja kiitos ammattiliitto
Kiitos Kela ja kiitos ammattiliitto
Noin kuukauden päivät. Noista pitää maksaa muutama lasku, mutta onneksi asuntolainarahat ovat jo jemmassa (kiitos veronpalautusten).Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:onnee kovasti. Kauanko noiden rahojen tulis kestää?
Liitto oli yllättävän nopea, odottelin rahoja maksuun vasta helmikuun puolellaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....
Mikä liitto? Mulla hakemukset sisällä joulukuusta eikä meidän liitossa pitäisi hirveesti työttömiä olla kun ei ole lomautuksia ja kyseessä pam. Ilman rahaa siis ollut joulukuusta asti onneksi oli veronpalautus ja miehellä työ.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Liitto oli yllättävän nopea, odottelin rahoja maksuun vasta helmikuun puolellaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Sinikka:Hienoa! Meillä mies lomautettiin marraskuun lopussa ja vielä ei ole tullut minkäänlaista päätöstä tai rahoja rakennusliitosta. Niin paljon on hakemuksia jonossa... Itse olen äitiyslomalla ja saan minimipäivärahan 22,04e/pvä. Meitä yhteensä perheessä viisi henkeä, joten tiukkaa tekee!
PAM.Alkuperäinen kirjoittaja odottelee rahaa:Mikä liitto? Mulla hakemukset sisällä joulukuusta eikä meidän liitossa pitäisi hirveesti työttömiä olla kun ei ole lomautuksia ja kyseessä pam. Ilman rahaa siis ollut joulukuusta asti onneksi oli veronpalautus ja miehellä työ.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Liitto oli yllättävän nopea, odottelin rahoja maksuun vasta helmikuun puolellaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....