Aamulla kärvistelin rahapulaa ja nyt

• Viestiketjun aloittaja kerrankin jotain hyvää
  • Ensimmäinen viesti
Sinikka
Hienoa! Meillä mies lomautettiin marraskuun lopussa ja vielä ei ole tullut minkäänlaista päätöstä tai rahoja rakennusliitosta. Niin paljon on hakemuksia jonossa... Itse olen äitiyslomalla ja saan minimipäivärahan 22,04e/pvä. Meitä yhteensä perheessä viisi henkeä, joten tiukkaa tekee!

odottelee rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....
Liitto oli yllättävän nopea, odottelin rahoja maksuun vasta helmikuun puolella :)
Mikä liitto? Mulla hakemukset sisällä joulukuusta eikä meidän liitossa pitäisi hirveesti työttömiä olla kun ei ole lomautuksia ja kyseessä pam. Ilman rahaa siis ollut joulukuusta asti onneksi oli veronpalautus ja miehellä työ.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sinikka:
Hienoa! Meillä mies lomautettiin marraskuun lopussa ja vielä ei ole tullut minkäänlaista päätöstä tai rahoja rakennusliitosta. Niin paljon on hakemuksia jonossa... Itse olen äitiyslomalla ja saan minimipäivärahan 22,04e/pvä. Meitä yhteensä perheessä viisi henkeä, joten tiukkaa tekee!
:hug:
Meillä minä opiskelen, mies töissä (nyt välillä lomautettuna). Miehen tilit on lomautuksesta johtuen pienet eikä tietoakaan koska niiden liitosta rahaa tulisi... sen tiedän, että syyskuussa lomautetut saivat ekat rahansa vasta joulukuussa!
Meitäkin on 5 henkeä, joten jokainen palkan myötä menetetty euro tuntuu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja odottelee rahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....
Liitto oli yllättävän nopea, odottelin rahoja maksuun vasta helmikuun puolella :)
Mikä liitto? Mulla hakemukset sisällä joulukuusta eikä meidän liitossa pitäisi hirveesti työttömiä olla kun ei ole lomautuksia ja kyseessä pam. Ilman rahaa siis ollut joulukuusta asti onneksi oli veronpalautus ja miehellä työ.
PAM.
Liitto maksaa koulutustukea ja luulin rahojen maksun venyvän koska alkuvuosi oli todella sekavaa, kiitos työkkärin :kieh:

Yhteistyössä