K
Kymmenen koiran omistaja
Vieras
Oliko sen ruoan nimi Deli-Poop tai joku sellainen. Sen ruoan idea on se, että kun sitä syöttää koiralle, niin koira ulostaa sellaisia ulostepapanoita, joita voi sitten syöttää koiralle ja sen jälkeen koira ulostaa sellaisia pieniä, kovia papanoita, jotka mätänevät luontoon muutamassa päivässä eikä sitten tarvitse kerätä niitä koiran ulosteita eikä ne jää muiden ihmisten harmiksi luontoon. On se kumma kun sitä ruokaa ei löydy mistään kaupoista, vaikka se tuli perjantaina myyntiin. Minulle vain naureskellaan ja hoetaan jotain jostain aprillipilasta kun käyn sitä kaupoissa kysymässä sitä ruokaa. Jossain kaupoissa on kehdattu jopa epäillä että minä olen avohoidossa oleva mielisairaalan potilas kun olen käynyt monta kertaa päivässä sitä ruokaa samassa kaupassa kysymässä! Minä en todellakaan ole mikään mielisairas, koska kykenen huolehtimaan 10 koirasta, 15 kissasta, isosta määrästä muitakin eläimiä (kaniineja, marsuja, akaattikotiloita, akvaariokaloja, häkkilintuja, kilpikonnia, erillaisia jyrsiöitä, lemmikkihämähäk-
kejä, liskoja, käärmeitä jne), pitämään kunnossa perheeni 400 neliön asunnon, huolehtimaan taloudestani, miehestäni ja 12 lapsestani! Siskonikin väittää minulle, että kyseinen koiranruoka on valetta ja että lauantain Aamulehdessä muka sanottiin niin! Mutta lehdissä ei valehdella saati että tunnustettaisiin, että siellä olisi valehdeltu! Minun on saatava nyt heti sitä koiranruokaa koirilleni, koska ennen ne eivät saa mitään ruokaa ennenkuin saan kyseistä ruokaa niille!
kejä, liskoja, käärmeitä jne), pitämään kunnossa perheeni 400 neliön asunnon, huolehtimaan taloudestani, miehestäni ja 12 lapsestani! Siskonikin väittää minulle, että kyseinen koiranruoka on valetta ja että lauantain Aamulehdessä muka sanottiin niin! Mutta lehdissä ei valehdella saati että tunnustettaisiin, että siellä olisi valehdeltu! Minun on saatava nyt heti sitä koiranruokaa koirilleni, koska ennen ne eivät saa mitään ruokaa ennenkuin saan kyseistä ruokaa niille!