G
Gallupin tynkää
Vieras
Tän päivän Aamulehdessä oli kirjoitus lastenhoidon ulkoistamisesta naapureille ja tuttaville ja siitä kuinka lapsen (päiväkoti-ikäisetkin) päästetään aamulla ulos naapurustoon kavereilleen eikä niitä sen jälkeen kaivata koko päivänä. Musta tuo oli aika uskomaton kirjoitus! Oikeestiko on vanhempia jotka ei koko päivän aikana kävisi mukuloitaan kattomassa missä ne menee? Tän kirjottajan mukaan muksut syö päivän ruoat ja välipalat kylässä, joskus jopa mennen itse jääkaapille nälän yllättäessä. Usein lapset jopa joudutaan "pistämään kotiin" illan tullen.
Mun on aika vaikea käsittää tätä, omat lapset on pieniä vielä, mutta eihän tämä voi olla totta!! vai voiko jotkut nyt harmaina osallistua "galluppiin" kertomalla ettei näe lapsiaan edes ruokapöydässä päivittäin. Vai onko näiden lasten vanhemmat töissä ja jättää vaan ilmoittamatta naapureilleen että ovat vastuussa lastenhoidosta päikyn ollessa kiinni?
Mun on aika vaikea käsittää tätä, omat lapset on pieniä vielä, mutta eihän tämä voi olla totta!! vai voiko jotkut nyt harmaina osallistua "galluppiin" kertomalla ettei näe lapsiaan edes ruokapöydässä päivittäin. Vai onko näiden lasten vanhemmat töissä ja jättää vaan ilmoittamatta naapureilleen että ovat vastuussa lastenhoidosta päikyn ollessa kiinni?