Aamuäreä mies on raivostuttava!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hitto nämä aamut on kamalia, kun pitää tota äijää katsella tossa ja KUUNNELLA. Muuten istuu hiljaa murjottaen, mutta sitten räyskii lapsille koko ajan ihan kohtuuttomasti eikä mitenkään kauniisti.

Ja esikoinen (poika) kaikenhuipuksi perinyt tämän aamuäreyden isältään, joten siinä on valmista. Onneksi toi tyttö sentään ei tule isäänsä.

Ja siks tässä nyt vain könötetään kun papin pitäis kohta tulla puhumaan ristiäisistä.

voi voi, ymmärrän miestäsi ihan täysin. Ite oon ihan samanlainen :( Ja usko tai älä, niin ainaki minä kärsin siitä vähintään yhtä paljon kuin muu perhe :( Niin kauan kuin kukaan ei puhu mulle aamulla eikä tappele eikä kinua mitään niin kaikki on hyvin. Mä tarvisin ehdottomasti vähän omaa aikaa aamulla herätä rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi voi, ymmärrän miestäsi ihan täysin. Ite oon ihan samanlainen :( Ja usko tai älä, niin ainaki minä kärsin siitä vähintään yhtä paljon kuin muu perhe :( Niin kauan kuin kukaan ei puhu mulle aamulla eikä tappele eikä kinua mitään niin kaikki on hyvin. Mä tarvisin ehdottomasti vähän omaa aikaa aamulla herätä rauhassa.

No se homma menee ihan hyvin normaalisti, kun mies nousee yleensä yksinään aamuisin ja lähtee töihin rauhassa. Mutta nyt mies on isyyslomalla ja tää on pelkkää kiukuttelua aamuisin.

Nytkin se sanoo eteisessä lasta "saakelin kitisijäksi" ja sanoo että saa olla ulkona leikkimässä ettei tarvi kuunnella.

En jaksa sanoa, kun se pappi tulee justiinsa mutta ihan samat ohjeet mies vois antaa itselleen eli mennä ulos potkimaan kiviäja kitisemään niille.

Mutta eihän se näe metsää puilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

OOn ihan samanlainen!En jaksa aamulla minkäänmlaista kiukuttelua,enkä oikeastaan haluaisi puhua kellekään yhtään mitään.. :kieh:

Yhteistyössä