Aamu nakuilu

• Viestiketjun aloittaja Sorolainen
  • Ensimmäinen viesti
Sorolainen
Vastapäisessä kerrostalossa näkyy varhain aamulla alaston mies jolla on karvat ajeltu kokonaan,kiva katsella hoikkaa nakuilijaa,ja tietää että katselen.Itse naisena mieli tekisi myös olla alastomana mutta en oikein kehtaa vai pitäisikö rohkaista halunsa.Nakuileeko moni nainen niin että voi tulla nähdyksi?

Harri Suominen
Se mies on varmaan minä,olen aina aamulla alasti mulla on psori ihottuma täytyy rasvata itsensä ja odottaa rasvan imeytymistä,ja on muutenkin kiva olla alastomana

Pepsi
En kyllä ujostele yhtään omassa kodissani. Kesät talvet saa naapurit katsella jos haluavat, ja kesällä on muutenkin hyvä heidän tiirailla, sillä parvekekin antaa siihen anteliaasti luvan. Usein kuivaan hiuksiani ikkunan edessä suihkusta tultuani, ja siinä touhussa taitaa hieman rintakin värähdellä. Poslari en ole, mutta siistitty geometrinen pikkukolmio on.

poju
Se mies on varmaan minä,olen aina aamulla alasti mulla on psori ihottuma täytyy rasvata itsensä ja odottaa rasvan imeytymistä,ja on muutenkin kiva olla alastomana
Kiva nähdä kun nainen vilauttaa pilluaan, puoliksi salaa. Itse teen sen usein autossa, kyrpäni on jäykkänä, paljastalen kai itseäni. Kiva leikki, jännittää koska jää kiinni. Samoin muissa yleisissä tiloissa. Varmaan jonkun mielestä sairasta, ei maha mitään!

Viimeksi muokattu:
poju
Vastapäisessä kerrostalossa näkyy varhain aamulla alaston mies jolla on karvat ajeltu kokonaan,kiva katsella hoikkaa nakuilijaa,ja tietää että katselen.Itse naisena mieli tekisi myös olla alastomana mutta en oikein kehtaa vai pitäisikö rohkaista halunsa.Nakuileeko moni nainen niin että voi tulla nähdyksi?
Toivottavasti nakuilee, ei olisi miesten "yksinoikeus.

Viimeksi muokattu:
salaatti
Kerran nukun alasti, niin seuraahan siitä, että myös nakuna teen aamutoimet. Valmistan kahvin ja pienen aamupalan ja nautin sen. Ehdin lueskella lehdenkin ja kaikki nakuna. itten vasta vaatteisiin ja töihin. Lämpimänä aikana kahvihetki parvekkeella. Saa katsella.

Vitun ystävä
Vastapäisen talon parvekkeella eräs hyvännäköinen nainen ravistelee aamuisin petivaatteita alasti. Kiihottavaa katsella kun tissit pomppii, väkisin alkaa kyrpä seisomaan.

elli
Kyllä sitä moni kekkaloi aamulla alasti,miksi pitäisi heti laittaa vaatteet päälle,eikös sitä ole kiva katsella.

Viimeksi muokattu:
Harri
(y) Alasti olen aina aamulla,ja kullini olen pitänyt karvattomana.Tässä so:mad:;)rolaisen rinteessä on mukavaa asua,verhoja en pidä kiinni joten kullini on kaikkien halukkaiden näkyvissä.terv.Harri Suominen.

Yhteistyössä