Aamu-/iltapala apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bintje

Vieras
Muksut on tehny tyystin lakon aamu- ja iltapalalla. Ei uppoa puurot, ei jogurtit, ei murot, ei mitkään!!1 :headwall:
Oon kokeillut erilaisia puuroja, vellejä, muroja ym. Saattaa kelvata muutaman päivän ja sit ei ollenkaan. Puuroo en oo enää ees jaksanut tyrkyttää.
Lapset 3v ja 1½v.
Onko riisimurot pahoja? Nuorin kyl niitä vetää jogurtin kaa ihan kiitettävästi. Vanhin on hankalin tapaus :/

Miten ois vaikka pinaatti tai porkkanaletut? Meillä välillä syövät niitä. On kans vähän ongelmia iltapalojen kanssa kun ei meinaa mikään enää kelvata. Sit välillä oon keittänyt nakkeja, niitä syövät mielellään ja viilit/rahkat myös

rahkaa,voileipäkeksejä, hapankorppua, teetä ja näkkäriä, patonkia / sämpylää tuoreena, hedelmiä, soppaa, pilttiä

meillä muksuilla sellasia kausia, että ei mikään kelpaa, mutta uusin hittituote on tissipuuro eli helmipuuro :) itse en kykene sitä syömään ku ne helmet jää pyöriin mulle suuhun, mutta lapset tykkäs kyllä.

tee smoothie hedelmistä ja piimästä tai jugurtista, hedelmäsalaattia, voileipägrillaa leivät niin jaksavat taas leivätkin kiinnostaa...pala lihapiirakkaa (vaikka onkin rasvaista) käy meillä kanssa jos muutenkin ollut tosi huonoruokainen päivä.