Aaltoileva pahoinvointi, mistä kummasta voi johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yök

Vieras
Olen viikon ollut todella pahoinvoiva, en kylläkään oksentanut mutta lähellä on. Tulee sellainen oikein hiki päälle ja kamala pahoinvointi aalto useita kertoja tunnissa. Ihan vaikea olla töissäkin.
Raskaana en ole, mutta mitä ihmettä tämä on... Ei jaksais enää. Onko tälläistä mahdolisesti liikkeellä? Yleensä kyllä vatsataudit on aika nopeatsi ohi eikä tälläistä päivästä toiseen pahoinvointia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25256890:
Ootko IHAN varma, ettet oo paksuna?

Olen, eikä mulla ole muita raskausoireita, kuten järkyn kipeitä rintoja jne. Ja ehkäisy käytössä, menkat tulleet normaalisti ja tässä vaiheessa kiertoja ei oireita pitäis vielä edes olla eli menkat juuri loppuneet.
Eikä mulla raskauksissa ole ikinä ollut pahoinvointi sellaista että herään öisinkin siihen...

mulla alko kuukautiset tossa joitain päiviä sitten ja tuli kans tollasta, hiki puski ja oli huono-olo vähänväliä ja olin varma että oksennustauti iskee kohta. no nyt menny ohi ja menkatki loppumaisillaan, tiiä sitte mistä johtu. ei mulla yleensä oo kuukautisten alkaessa tollasta.

Sappivaivoja? Kivut tulee yleensä aaltoina kun sappikivet liikkuu tukkimaan putket, ja pahimmillaan tapaavat olla yöllä kun on vaaka-asennossa. Suosittelen lääkärikäyntiä varmuuden vuoksi.

Oliskohan mulla niin hyvä tuuri, että aloittaja olisi paikalla ja kertoisi selvisikö syy pahoinvointiin ja loppuko se? Täällä voidaan myös pahoin ja tuun kohta hulluksi :(

Yhteistyössä