Ääks... Mistä musta, pitkä mekko hautajaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Kiitos tän ylinopeen aikataulun, hautajaiset on lauantaina ja mä sain siitä eilen tietää.

Nooo, nyt katoin sitä mun hautajaisasua ja voi kiva, kun on tota painoa tippunut sitten viime hautajaisten, niin mekko on aivan liian suuri..

Toisaalta kamalan mukavaa, mutta nyt mulla ei oo päälle pantavaa.

MISTÄ mä löytäisin kauniin mekon? Mustan tietysti.
Toi oli pierre cavallon mekko ja ihan älyttömän kaunis. Kaventamaan en ehdi kun kenelläkään ei ole konetta.
Helma sais olla hulmuava, niin kuin tossakin. Koitin löytää kuvaa, mutta ei vaan löytyny mistään :(

Jotain keinokuitua. Tuossa oli yläosa tiukka ja alaosa väljä. Ei tuntunut minusta ainakaan kuumalta. En tosin itse ole helposti hikoavaa tyyppiä, joten en sitten tiedä minkälainen tuo mekko olisi helteellä.

Mä taas oon varmaan sunki edestä :D Ja vielä ku ei saa olla mitään muuta väriä kun mustaa... En tykkää näistä pukukoodi jutuista!

Itse asiassa ei tuo Seppälänkään mekko pitkä ollut. Sellainen polvipituinen. Miksi sen mekon pitää olla pitkä? Onko kyseessä muslimihautajaiset?

Siksi kun pukukoodi sanoo niin. Ei oo muslimihautajaiset vaan ihan tavalliset.. Tämän puolen suku on tarkkaa sakkia ja kaikki menee niin viimeisen päälle... Mä tuun olemaan suvun mustalammas siellä kaikkien yliopisto ihmisten keskellä :rolleyes: Onneks voin sanoa edes kirjottavani, niin en ihan alimmaiseks jää :D

Siksi kun pukukoodi sanoo niin. Ei oo muslimihautajaiset vaan ihan tavalliset.. Tämän puolen suku on tarkkaa sakkia ja kaikki menee niin viimeisen päälle... Mä tuun olemaan suvun mustalammas siellä kaikkien yliopisto ihmisten keskellä :rolleyes: Onneks voin sanoa edes kirjottavani, niin en ihan alimmaiseks jää :D

Onko siellä sitten joku oma pukukoodi -kutsussa ilmoitettuna siis?

Yhteistyössä