Ääh, potuttaa (tytön 10 v. synttäreistä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Synttärit on vasta kesäkuussa, mutta olin luvannut tytölle kun hän asiaa kysyi, että voi mennä parin parhaan kaverin kanssa uimaan ja syömään toukokuun aikana, ja minä kustannan huvin. Asiasta ei pitänyt puhua koulussa muiden kuullen. Se tais olla liian vaikeaa..

Tänään tuli uusi pyyntö: "mä lupasin että xxxx, xxxx ja xxxx:kin pääsevät, kun he sattuivat kuulemaan kun puhuttiin asiasta" |O Eli tilanne olisi ollut se että neljä tyttöä luokalta ei olisi päässyt mukaan, siitä olis vasta soppa syntynyt.

Nyt sitten on uimahallista varattu yksityistilat koko luokan tytöille, mukana myös ne jotka eivät ole niin kavereita vaan sattuvat vaan olemaan samalla luokalla. Kokemuksesta tiedän ettei se välttämättä ole niin mukava juttu. Lisäksi mulle tuli koko tyttölauma vahdittavaksi ettei ne katoa tai huku. Mä olin jo päättänyt päästää nuo kolme ihan itsekseen uimaan, koska tiedän että nuo kaksi muuta saavat käydä yksin kaverin kanssa uimassa.

Äh, ensi vuonna en lupaa mitään ennenkuin päivää ennen ja koulun jälkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja ihana:
No eihän siinä oo kun yhdestä iltapäivästä kyse.. :) Kai sä nyt selviät siitä? Pyydät vaikka jonkun toisen tytön äidin kaveriks sinne. :)

Väittelyä ja murjottamista tiedossa, niin siinä kävi viime vuonna kun olivat keilaamassa. Juu, keilapallostakin voi riidellä niin että yksi murjottaa tunnin. (ei ollut oma tyttöni, hän olis saanut huutia moisesta käyttäytymisestä ):whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Me pidetään lasten kavereille usein kesällä uima-allaskutsuja - eikä kukaan ole vielä hukkunut... :)

Kavereille, siinä oli jutun ydin, kuten kirjoitin niin muutama nyt vaan sattuu olemaan samalla luokalla. Tulevat jotenkuten toimeen kouluaikana.
Kolmestaan noilla olisi voinut olla ihan hauskaa, ja ehkä vielä jos nuo X:llä merkityt olisivat olleet mukana. Nyt oli sitten vaan pakko kutsua kaikki.

Minä olisin ollut tyly ja pysynyt ensimmäisessä versiossa. Ei mulla ole mahdollisuutta joka kerran kutsua jokaiselle koko luokkaa. Kyllä tuon ikäisten pitäisi jo tajuta et synttäreille pääsee ensisijaisesti ne lähimmät kaverit.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Me pidetään lasten kavereille usein kesällä uima-allaskutsuja - eikä kukaan ole vielä hukkunut... :)

Kavereille, siinä oli jutun ydin, kuten kirjoitin niin muutama nyt vaan sattuu olemaan samalla luokalla. Tulevat jotenkuten toimeen kouluaikana.
Kolmestaan noilla olisi voinut olla ihan hauskaa, ja ehkä vielä jos nuo X:llä merkityt olisivat olleet mukana. Nyt oli sitten vaan pakko kutsua kaikki.

Ahaa :D Mun mielestä ei olisi pakko kutsua niitä ei-kavereita. Eri asia, jos vain yksi tyttö luokalta jäisi kutsumatta.

ÄLÄ IHMEESSÄ SUOSTU!!!!!!

Tiedät itsekkin ettei tule KIVOJA synttäreitä mikäli kaikki kutsutaan ja sä SANOIT lapsellesi ETTEI saa kertoa ja se TIESI sen ja meni silti KERTOMAAN elikkäs tyttösi saapi nyt IHAN YKSIN kantaa vastuunsa myös siitä, ettei kaikkia kutsuta piste. VAIN NE jotka aijottiinkin kutsua. Pidä pääsi ja sulle tule siitä TODELLA HYVÄ MIELI KUN TEET NIIN MITEN JUST HALAUTKIN TEHDÄ etkä alistu kenkään kynnysmatoksi!!!

En minäkään antaisi kutsua.Helppohan se ois ollu perua:tyttös ois vaan sanonu näille muille kamuille että äiti ei anna kutsua kun vaan nää kaksi.Minä ainakin voin olla "paskap**" äidin maineessa mutta minä päätän millon mun sanomiset perutaan.Ja jos puhe on ollu vaan kaksi niin se on sitten vaan kaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja PIDÄ PÄÄS:
ÄLÄ IHMEESSÄ SUOSTU!!!!!!

Tiedät itsekkin ettei tule KIVOJA synttäreitä mikäli kaikki kutsutaan ja sä SANOIT lapsellesi ETTEI saa kertoa ja se TIESI sen ja meni silti KERTOMAAN elikkäs tyttösi saapi nyt IHAN YKSIN kantaa vastuunsa myös siitä, ettei kaikkia kutsuta piste. VAIN NE jotka aijottiinkin kutsua. Pidä pääsi ja sulle tule siitä TODELLA HYVÄ MIELI KUN TEET NIIN MITEN JUST HALAUTKIN TEHDÄ etkä alistu kenkään kynnysmatoksi!!!

Itse asiassa tyttö kantaa nyt vastuun siinä mielessä että eivät saa mitään erikoista syötävää, vaan ne tavalliset sipsit, jätskit jne. Samalla hupihetki oikeiden kavereiden kanssa muuttuu suuremmaksi sosiaaliseksi tilanteeksi, jossa on enemmän porukkaa huomioitavana. Hänenhän ne synttärit on, ei minun.

Miksi muuten osa tuon ikäisistä tytöistä tykkää hirveästi puhua toisten äitien kanssa?

Miksi muuten osa tuon ikäisistä tytöistä tykkää hirveästi puhua toisten äitien kanssa?

En tiiä! Meidän eskarilaisella on 10 v kaveri joka olisi alituiseen juttelemassa mun kanssa jostain, jos jaksaisin kuunnella :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

En tiiä! Meidän eskarilaisella on 10 v kaveri joka olisi alituiseen juttelemassa mun kanssa jostain, jos jaksaisin kuunnella :ashamed:

Viime vuonna tytön synttäreillä nuo luokkakaverit halusivat kertoa mulle vaikka mitä, harrastuksistaan tms. Ja mun oli leikittävä että ymmärsin jotain baletista.. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä en antaisi kutsua kaikkia :saint:

En minäkään.

en minäkään... Sanoisin lapselle vaan että ne 2 kutsutaan jotka on sovittu, ei muita! Ja sen pitäs olla sitten sillä selvä!

Juu,en olisi minäkään antanut kutsua kuin ne 2 mistä ollut puhe.
Mutta ehkä tyttö tästä oppiikin jotain.Ai niin mutta viime vuonnahan oli jo se keilajuttu joten ei taida olla muistissa mitään =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta ehkä tyttö tästä oppiikin jotain.Ai niin mutta viime vuonnahan oli jo se keilajuttu joten ei taida olla muistissa mitään =)

Olin ajatellut myös viedä heidät uinnin jälkeen syömään johonkin kivaan paikkaan (ei hese tai mäkkäri ) ja antaa heidän leikkiä isoa tyttöä hetken verran. Se jäi tämän myötä saamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olin ajatellut myös viedä heidät uinnin jälkeen syömään johonkin kivaan paikkaan (ei hese tai mäkkäri ) ja antaa heidän leikkiä isoa tyttöä hetken verran. Se jäi tämän myötä saamatta.

Tiesikö tyttö tämän?
Ei ole alkanut kaduttaa?