Ääh.. Pitäs tehdä pikasiivous kun tulee parin tunnin päästä vieraita. Mistä aloitan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihan ensin kone kiinni. Samoin tv. Sitten kuvittelet, että vieraat on oven takana viiden minuutin päästä niin saat kummasti itseesi vauhtia ja huomaat mitkä asiat on tärkeintä saada kuntoon ennen vieraiden tuloa :D Okei, ei se kuvittelu ehkä auta nopeuttamaan, mutta tokihan voit jättää kaiken viime tippaan ja katsoa sitten miten nopeasti suoriudut paineen alla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja deb:
Vessa, kylpyhuone ja keittiön pöytä ja tasot siisteiksi ensin. Sitten rojut pois muista paikoista ja pikainen imurointi, jos ehtii.

Ai niin, raivaa naulakkoon tilaa vieraiden takeille! Mua aina niin ärsyttää, jos omia päällysvaatteita ei saa mihinkään kun talonväen omat takit ja lakit täyttää koko naulakon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei täällä ole edes rojuja ympäriinsä niin ei menis ees kauan. Viittis vaan alottaa! Prkl..

No niin.. tarviikos sun nyt edes sitten siivotakaan, jos ei ole rojujakaan missään? :D :D Vähän pyyhit tasoja ja peset sen vessan.. eteisestä kengät nätisti niin se on siinä se siivous sitten..

Vessa, kylpyhuone ja keittiön pöytä ja tasot siisteiksi ensin. Sitten rojut pois muista paikoista ja pikainen imurointi, jos ehtii.

Ai niin, raivaa naulakkoon tilaa vieraiden takeille! Mua aina niin ärsyttää, jos omia päällysvaatteita ei saa mihinkään kun talonväen omat takit ja lakit täyttää koko naulakon.

Tuon olen jo oppinut omasta kokemuksesta! ;)

Yhteistyössä