Ääh..hetkellinen voivotus ja valitus ja v***tus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissuleski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reissuleski

Vieras
Mies reissuhommissa,tulee yleensä viikonloppuisin mutta välillä,niinkuin nyt käy niin ettei pääse tulemaan.
Ok, asian ymmärrän mut nyt vaan ketuttaa ja rankasti. Jotenkin ihan sippi olemaan yksin kotona ja niin kovasti odotin.

Tekis mieli mennä peiton alle mutta mitäs mä noille pennuille teen :D

äääähhhh...

Pystyn hyvin samaistumaan tilanteesees, mulla erona vaan se et mun mies asuu 700 km päässä...oli just reilun kuukauden täällä ja lähti muutama päivä sitten ja taas joutuu ainakin kuukauden olemaan erossa...niin vitun raastavaa ettei tosikaan :'(

Mulla ei normaalisti ole ongelmia elää viikko-yh:n arkea mut sitte kun tuleekin näitä työputkia että joutuu olemaan kauemmin niin tekee mieli hyppiä tasajalkaa ja niiskuttaa.
Pitkien vapaiden jälkeen on ihan kamalaa kun ehtii tottumaan siihen miehen kotonaoloon.
Voin kuvitella että kuukauden jälkeen on raastavaa, mä olisin ihan lamassa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hih..kuulostaa ihan jakomielitautisen touhulta. "istua iltaa itseni kans! :D Varmaan ihan hupaisaa :D

jeee,mä sain sut heti hyvälle tuulelle!
sulle on kiva ilta tulossa ittes kans!
ota nyt silleen niinku huumorilla niin ei tunnu niin hullulle...

Kerta kerran jälkeen ero tuntuu paskamaisemmalta. Ny mä aattelin ku se läks et ny menee ihan hyvin...mut paskanmarjat, mietin vaan koko ajan et mite hitos päivät tuntuu näin pitkiltä...prkl :(

ja mä taidan valittaa turhasta,, just tapeltiin miehen kanssa siitä kun sen työpäivät on aina aamusta iltaan, kotiin väsyneenä ja suoraan nukkumaan. Viikonloppusin omia harrastuksia. Käytännössä olen yh tai käyhän mies kotona nukkumassa. Ja se ei ymmärrä mistä mä oikeen marmatan..

Surulliselle: Vaikeampi tilanne varmaan sulla. Meillä kumminkin sit on ihan lomaa kun mies tulee kotiin. Että vaikka viikot minä olenkin yksin niin sitten saan sitä kaivattua tukea kun mies joskus kotona. Se on rankkaa kun toinen on kotona mutta ei oikeesti läsnä.

Yhteistyössä