Ääh, ex-miehellä naisystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miuku"

Vieras
Miksi näin vaan pyörii ajatukset kehää. Lapset meni ex-miehelle ja soiteltiin iltapuhelu, niin lapsi kertoi, että sitten kun lapset on menny nukkumaan tänne tulee kylään joku Sanna (nimi muutettu) ja muita miehen kavereita. Onko tuo siis joku naisystävä vai ihan vaan kaveri??? Ja miksi mä sitä mietin? Ehkä haluaisin, että mies esittelisi sen mulle ensin tai edes kertoisi asiasta ennen kuin lapset tapaa sen. :(

Aika hauska että uudet naisystävät pitäisi muka esitellä ja hyväksyttää jollain ex-ämmällä ensin. Ap:lla täytyy olla itsetunto nollissa ja homma hukassa muutenkin.

Jotenkin sitä kuvittelee olevansa muutakin kuin "ex-ämmä" kun takana on melkein 20 yhteistä vuotta! Mutta jotenkin siitä pitäisi osata irrottautua, se on totta.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se on;26115619:
Takuuvarma asia on varmasti se että "Sanna" saa tänään nahkapamppua. Toivottavasti ei ole sieltä äänekkäämmästä päästä ettei lapset häiriinny.

:laugh: :laugh: :D :D

Ai vitsi kun mä repesin!

Mutta ymmärrän sua ap! Lähipiirissä on diilejä, että ennen kuin esitellään lapselle niin kerrotaan toiselle vanhemmalle. Kuulostavat toimineen hyvin. Yhdessä tapauksessa jopa äiti kävi nyxän kanssa hörppäämässä sumpit ja jutustelemassa sen jälkeen kun oli jo tavannut lapsia. Tilanne miehen kanssa oli se, että lapsiin liittyvät asiat hoituvat hyvin, mutta muuten niin tulehtunut, että naiset menivät kahden, mutta kuulemma oli hyvä tapaaminen.

Tsemppiä! Tulee exäsi elämään miten ihana "Sanna" tahansa niin kukaan ei korvaa äitiä :heart: Ajattele niin, että parhaimmillaan fiksu nainen exäsi elämässä on plussaa myös lapsillesi.

[QUOTE="miuku";26115661]No onneksi mies on kyllä täysin luotettava lasten hoidon suhteen.[/QUOTE]

Mun ei toistaiseksi ja vaikka olisikin, haluaisin kyllä henkilön tavata. Ylipäätään jos tulee olemaan lapseni kanssa tekemisissä, tarvitsen molemminpuolisen luottamuksen sitä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja bööböö;26115654:
:laugh: :laugh: :D :D

Ai vitsi kun mä repesin!

Mutta ymmärrän sua ap! Lähipiirissä on diilejä, että ennen kuin esitellään lapselle niin kerrotaan toiselle vanhemmalle. Kuulostavat toimineen hyvin. Yhdessä tapauksessa jopa äiti kävi nyxän kanssa hörppäämässä sumpit ja jutustelemassa sen jälkeen kun oli jo tavannut lapsia. Tilanne miehen kanssa oli se, että lapsiin liittyvät asiat hoituvat hyvin, mutta muuten niin tulehtunut, että naiset menivät kahden, mutta kuulemma oli hyvä tapaaminen.

Tsemppiä! Tulee exäsi elämään miten ihana "Sanna" tahansa niin kukaan ei korvaa äitiä :heart: Ajattele niin, että parhaimmillaan fiksu nainen exäsi elämässä on plussaa myös lapsillesi.

Kiitos tosi ihanasta viestistä!

Kyl mun eksän on parempi, haluan tietää kenen kanssa on lapsi tekemisissä vierailujen aikana. Ties mitä narkkeja sun muita siellä saattaisi pyöriä.
Ei jumalauta, ei ole todellista.

Arvaa mitä? Asia ei kuulu sinulle tippaakaan. Millä helvetin harhaisen naisen logiikalla derivoit sen että ex-puolisollasi on muka jonkinlainen raportointivelvollisuus sinulle ketä hänen luonaan vierailee tai kenen kanssa hän seurustelee?

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;26115671:
Ei jumalauta, ei ole todellista.

Arvaa mitä? Asia ei kuulu sinulle tippaakaan. Millä helvetin harhaisen naisen logiikalla derivoit sen että ex-puolisollasi on muka jonkinlainen raportointivelvollisuus sinulle ketä hänen luonaan vierailee tai kenen kanssa hän seurustelee?
Ei toki olekaan, vierailkoon kenen luona haluaa, mutta onneksi minun ei tarvitse hyväksyä ketä tahansa tapaamaan lastani ellen tapaa ensin tätä henkilöä. Lapsen isän tuntien se on erittäin selkeästi paras ratkaisu.

[QUOTE="vieras";26115708]Sinun hyväksyntääsi ei kukaan kysy. Isä saa omalla ajallaan esitellä lastaan kenelle itse parhaaksi näkee.[/QUOTE]
Itseasiassa ei sossun mukaan saa. Saa ainoastaan äitinsä valvonnassa tavata lastaan ja ollaan aika tarkasti määritelty ketä saa tavata. Myös yksin ei liiku missään lapsen kanssa.

[QUOTE="vieras";26115804]Milläs estät, jos et itse ole paikalla.[/QUOTE]

Jaa'a. Yleisesti saan tarkat tiedot lapsen tapaamisista, mutta näin ollen jos lapsen isä rikkoisi tapaamissääntöjä, tapaamiset muuttuisivat sossun valvonnan alaisiksi. Koska isukki ei halua tätä eikä muitakaan kapuloita rattaisiin, hän ei tee typeryyksiä. Lisäksi lapsi menee aina mummolleen hoitoon, vien hänet ovelle illalla. Aamupäivällä haen hänet samalta ovelta. Ei siinä kauheasti ehdi. Useimmiten tytön isän siskotkin paikalla.

Jaa'a. Yleisesti saan tarkat tiedot lapsen tapaamisista, mutta näin ollen jos lapsen isä rikkoisi tapaamissääntöjä, tapaamiset muuttuisivat sossun valvonnan alaisiksi. Koska isukki ei halua tätä eikä muitakaan kapuloita rattaisiin, hän ei tee typeryyksiä. Lisäksi lapsi menee aina mummolleen hoitoon, vien hänet ovelle illalla. Aamupäivällä haen hänet samalta ovelta. Ei siinä kauheasti ehdi. Useimmiten tytön isän siskotkin paikalla.

Pointti olikin se, että sinun hyväksyntääsi ei kysytä, jos isä haluaa esitellä uuden naisensa lapselleen ennen sinua, etkä sinä sitä voi estää.

[QUOTE="vieras";26115838]Pointti olikin se, että sinun hyväksyntääsi ei kysytä, jos isä haluaa esitellä uuden naisensa lapselleen ennen sinua, etkä sinä sitä voi estää.[/QUOTE]

Toki voin sen estää, kiellän. Uhkailu ja kiristys, vanhemmuuden tärkeimmät kulmakivet. Tietty.

[QUOTE="vieras";26115859]Lapsi menee huomenna isälleen, uusi tyttöystävä tulee, kun sinä olet lähtenyt. Ketä ja miten ajattelit kiristää ja uhkailla?[/QUOTE]

Isää. Ja mahdollisesti tätä uutta naista. Tosin se varmaan toimisi lapsen mummoon parhaiten, jos tämä jatkossa haluaisi nähdä lasta, ei siellä ketään asiaan kuulumattomia olisi. Easy cake.

Onneksi meillä ei sellaista tilannetta ole, ainakaan toistaiseksi.

Yhteistyössä