Ääh en jaksa huomenna töhin :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en minäkään, ei kait, voithan olla vaikka sairas ;/
mun pitäis sulkea verhot, valot, ovikello ja puhelin, ettei tarviis aloittaa töitä aamulla 6.45. Arvaa ammatti..., mutta yksi pv lomaan! I can do it :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
MUN EI TARVI!! OON ÄIPPÄLOMALLA!Ja erittäin onnellisesti ja tyytyväisesti kotona
t:2v ja 2kk ikästen äiti
Minä pääsen onneksi töihin lepäämään. ;) Olin kotona pikkaisen liian monta vuotta putkeen vaikka kivaahan sekin toki oli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
MUN EI TARVI!! OON ÄIPPÄLOMALLA!Ja erittäin onnellisesti ja tyytyväisesti kotona
t:2v ja 2kk ikästen äiti

:D kiva, oon kyllä hieman kade.

:D on se taas työjakson jälkeen mukava olla kotona, ku saa jotain näkyvaa aikaseksikki.. ja varsinki ku kuulee mitä paskaa töissä on taas tapahtunu ni on aina vain entistä tyytyväisempi mieli

Mie en haluaisi mennä lauantaina töihin, koska mun mies tulee toivon mukaan huomenna kotiin viikonlopuksi. Huomenna ei niin haittaa, koska pääsen varmaan kotiin samoihin aikoihin, kun hän on täällä. Mutta olisi ihana viettää lauantai yhdessä, koska sunnuntaina hänen pitää lähteä takaisin. Muutenkaan en oikein enää jaksais tuota työtä, mutta täytyy vielä pari kuukautta ainakin kitkutella.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
On se pakko. Mäkin aloittaisin mieluusti viikonlopun jo tänään, mutta eiköhän sitä huomisen vielä jaksa. :)

Joo mut ei pääse viikonloppua aloittamaan kun on töitä, et vapaata oli tosiaan yks ja siinä ei kyllä levänny :/

Jos ihan todella on väsynyt sen vuoksi, että työvuorot on suunniteltu huonosti, niin silloinhan pitää ottaa asia puheeksi vuorojen suunnittelijan kanssa. Ja jos ei se puhe auta, niin sitten valitettava tosiasia on, että sairausloma on ainoa vaihtoehto levätä. Ei ole syy tehdä rankkoja listoja se, että on tekijöitä vähän, silloin tarvitaan lisää tekijöitä.

Yhteistyössä