Aaarrrgh!! Ärsyttävää arpomista ja arvailua!!! (Napinaa pikkuisen sairasteluista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Meidän pikkumies oli toissaviikon kipeänä ja viime ma oli taas kunnossa. Tuon flunssan aikana oli vain räkäinen eikä muita oireita.
Viime torstaina nousi kuume, eikä muita oireita. Eilen oli kuumeeton päivä.
Viimeyönä taas nousi kuume ja koko aamun ollut kärttyinen.

Nyt mä tässä arvon, että mennäkkö lääkäriin vai katsoakko vielä tilannetta kotona. Nimittäin toissailtana huomasin, että on tulossa 4 hammasta kerralla. Ylös kulmahampaat ja alas kakkoset.
Eli nyt pähkin, että onko flunssaa vai johtuuko hampaista...:confused:

Tällaisia tänään... :D

en vielä menis lääkäriin. Jos lapsen yleisvoiti on ok niin ettei tunnu että ois vaikka korvatulehdus tai jotain muuta niin ei flunssan eikä hampaiden takia tarvi lääkäriin mennä.

Veikkaisin hampaita ja ehkä lisäksi jotain räkätaudin poikasta. Jos yleiskunto on hyvä niin varmaan voisit vielä katsoa ja antaa Pronaxenia jos on kovinkin kipeet ikenet. Mun pojalle kans tuli neljät poskihampaat kerralla ja oli kyllä tosi kipeä ja kärttyinen joten särkylääkettä annoin ja helpotti kyllä paljon siihen kipuun.

[QUOTE="tiuku";22710969]en vielä menis lääkäriin. Jos lapsen yleisvoiti on ok niin ettei tunnu että ois vaikka korvatulehdus tai jotain muuta niin ei flunssan eikä hampaiden takia tarvi lääkäriin mennä.[/QUOTE]

Syö kyllä muut ruuat hyvin, paitsi aamu ja iltapuurot. Nyt aamun halusi olla vain sylissä eikä leikit kiinnostaneet ja oli tosi väsynyt. Nukahtikin jo ½h sitten päikkäreille.

Noniin! En epäile enää hetkeäkään. Tilasin lääkäriajan. Itkuisuus jatkui päikkäreiden jälkeen ja kuumetta pronaxenista ja panadolista huolimatta. Räplää oikeaa korvaansa ja aina kun siihen itse koskee alkaa itku. Aika selvä homma. :(
Eipä tämä olekkaan kuin vasta 3:s tulehdus 5kk sisällä...

Yhteistyössä