S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26485239:Miks?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26485296:
Naapurin känniääliö kävi eilen käpälöimään. Iskin (noin henkisessä mielessä) sille luun kurkkuun. Onhan näihin tottunut, mitäpä siitä höyryämään, mutta jotenkin se illalla rupesi taas vituttamaan ja tänä aamuna heräsin hirveässä raivossa, jonka kohdetta en oikein osaa kertoa. Epäilen, että eilisillan ketutus aiheutti pysyvän ärsytyksen. Nyt sitten ottaa aivoon ihan kaikki. Muistin kuinka elämäni ensimmäisen kielarin sain yhdeltä samanlaiselta känniääliöltä, kun olin joku 5-vuotias. Hyi, helvetti, kuinka oksettaa ajatuskin.
Tuo naapurin ryyppääminen alkaa todella nyppiä. Hirvittää ajatus, että se on jatkuvasti lähellä lapsiani. Eilen nosti kuopuksen syliinkin vaikka oli niin kaatokännissä, että pysyi pystyssä vain seinään nojaamalla. Raivosin sille ihan pää punaisena ja pidin hirveän saarnan siitä, mitä tapahtuu, kun lapsen pää iskeytyy kivilaattaan. Eihän se mitään tajua. Kännissä kuin käki :headwall: Kuten sanottu: nyt vituttaa ihan kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26485301:Hyi hitto. Luinkin kun avauduit siitä miten se nakittaa sut hakemaan sille kaljaa. Pystytkö valittamaan siitä jollekin isännöitsijälle tai poliisille? Kyllähän sullakin pitää olla koskemattomuus taattuna. Ja lapsilla.
Olet sinä kyllä ihana, kiitosNuo kuvat oikeasti vähän helpottivat oloa. Saipahan hymyillä edes jollekin.
Vuokranantaja tietää jo noista ryyppyputkista, mutta sehän ei sinällään hänen ongelmansa ole. Naapurien keskinäiset jutut eivät edes vuokranantajalle kuulu ja hänellä on jo tarpeeksi huolta omasta takaa (terveys heikko ym.), en tahtoisi vaivata naapurikinalla. Ei täällä muita isännöitsijöitä ole. Keskellä korpea asutaan.
Enkä minä ihan avuton ole. Pahimmillaan voin ryhtyä vaikka käsirysyyn jos tarve vaatii. Alkoholisti-isän kanssa sitä joutui sitäkin harrastamaan. Juoppolallia vastaan pienikin nainen voi pärjätä, kun tietää miten toimia. Mutta silti. Tuo lasten nostelu ja se, ettei se kännissä usko mitään. Olen kieltänyt monta kertaa lapsia menemästä hänen puolelleen ja ukolle itselleen olen monet kerrat saarnannut, ettei saa houkutella niitä, mutta tuo ääliö lahjoo niitä silti kekseillä ja karkilla aina kun silmä välttää. Ei se paha ihminen muuten ole, mutta kännissä aivan hirveä.
En tiedä mitä tässä tekee. Kai se on taas ruvettava sotimaan. Mutta kun ei vaan jaksaisi. Mikä hitto siinä on, etten saa missään olla rauhassa näiltä sodilta. Äitini on joskus sanonut, että provosoidun liian helposti ja olen liian tempperamenttinen ym. Hänen mielestään minä olen aina väärässä, koska minulla on kurja luonne :headwall: mutta en suostu nielemään sitä, että oma luonteeni olisi aiheuttanut kaikki menneett ongelmat ja tuon naapurin alkoholismin etc.
Vielä kerran, päänsäryn uhallakin: :headwall:
![]()
Laantuuko vitutus yhtään?
Seuraavaksi, jos koskee sun lapsiin niin kylmästi turpaan vaan. Hitto mikä ällötys. Ihan hyvä ollakin temperamenttia, jos tollanen saasta käy lääppimään ja vielä "leikittämään" lapsiakin.. Eihän ne alkoholisoituneet yleensä pahaa tarkoita, ei vaan ymmärrä ettei oma käytös nyt ihan pysy hyväksyttävän rajoissa.