aaarrgggg...viel 2 pitkää viikkoa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja norsuäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

norsuäippä

Vieras
siis laskettuun.... ei jaksais enää...olo on ku norsulla.... erityisesti ku nyt viel vaivana jano, jatkuva vessassa käynti,närästys ja väsymys....
missä on se varmasti "ennenaikainen" lapsi josta lääkäri puhui..ja jonka takia olen jo kohta 5 kk ollut saikul..:S
eikä nyt o supistuksista ollut puhettakaan vaik sais jo luvan syntyy... oon kokeillut lenkkeilyä, siivousta ja saunaa.. mikään ei auta lapsi päätti sit jäädä asumaan mun masuun... :D

Alkuperäinen kirjoittaja norsuäippä:
mikäs sun olotila/ vointi??? onko mitään merkkiä et vauva syntyis la???

Ei kehumista. Supistelee kyllä tukalasti, mutta ei kipeästi. Kaikenlaista muuta vaivaa ollut jo viikkokausia, yöunet paria tuntia jne.
Esikoinen syntyi 42+0, en jaksa uskoa että tää ulostautuisi aikaisemmin :D

tsemppiä ja voimia sinne... :D mä en jaksais kyl niin pitkää odottaa.. täytyis varmaan soittaa työantajalle ja kysyy et pääsiskö takas töihin jos ne supistukset tulis takas ja vauva syntyis viimeistään laskettuna..:D

Mulla vielä 5 päivää käynnistykseen :) ja laskettuun 4 päivää... Ei kauaa tarvi odottaa enää ja saattaahan tuo syntyä jo ennemminki :D

Tsemppiä vikoille päiville!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla vielä 5 päivää käynnistykseen :) ja laskettuun 4 päivää... Ei kauaa tarvi odottaa enää ja saattaahan tuo syntyä jo ennemminki :D

Miksi sulla käynnistetään? Kiva tietää tarkka päivä =)

Alkuperäinen kirjoittaja juhuu:

Miksi sulla käynnistetään? Kiva tietää tarkka päivä =)

Lapsvettä vähänlaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja juhuu:
Ap:lla eka tulossa? Se vaan on odotettava jos ei aiemmin tule ;) Tsemiä sinne kans.

joo eka:) eniten täs ahdistaa ku alkuraskaus oli aika rankkaa ku supisteli jatkuvasti ja jouduin aika aikaisin saikulle...olen ollut koko raskauden tosi tarkassa "tarkkailussa" koska vauva on niiiin VARMASTI ennenaikainen...
ja nyt se ei sit suostu tulemaan ulos...:D

painoakin on tullut jo 10 kg ni tunnen itseäni niin isoks.. kaikkien muiden oireiden lisäks..
olispa mullakin tarkka pvä jo tiedossa haluaisin pikkuisen jo syliin..:D

tsemppiä sulle synnytykseen..:D sähän saat melkein jouluvauvan..:D

Yhteistyössä