aaargt mä en kestä!

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
.....
tota exää! tulevan lapsen isää, tuli puheeks et ketä mä haluan mein puolelta kummeiks ja heti se o syyttäämäs ties mistä! "miks me ollaan häntä kohtaan tällaisia" millaisia??? "hänen ei anneta olla isä" väittää tommost millon mistäki syystä! mä en kestä! ärsyttää tua mustamaalaamine, haluan että se on isä lapselleen tapaa tätä usein. Hän ei halua niitä lapsen kummeiksi koska ei tule heidän kanssa toimeen, no eihän tuu kyllä kenenkään mein suvusta toimeen.

äippä
kuule mee itteesi,mun exää ei kiinnostanut lapsi ekaan 2v ollenkaan, olin siis 24/7 koko ajan yksin lapsen kanssa. nykyään isä ei halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa ikinä.

.
ite hän päättää kuka sen puolelta tulee kummiks, mä en tajuu miks se aina tekee kaikesta niin ison numeron. Ja edelleen mä haluan että lapsi tapaa isäänsä usein ja saa luotua jonkun yhteyden. Mut silti tua jaksaa mustamaalata,en jaksais enää yhtään.

ap
ja syy siihen o miks mein porukat ei pidä tästä miehestä...(sisko olis tulos kummiks) on koska sillon kun oltiin yhdessä se käytti henkistä väkivaltaa ja joskus fyysistäkin. Yks kerta oli sellanen ko se syytti et olin unohtanut sen avaimet sisälle ja haukku mut huoraks jne repi mua hiuksista ja potki mua maassa, en tie olisinko nyt tässä jos en olisi saanut potkaistua häntä munille siinä että pääsin karkuun ja menin siskon luo kun hän asu siinä lähimpänä. Hiuksia lähti niin paljon ja niitä oli siellä jokapaikassa. Että voisi hän mennä itseensä miksi mun porukat ei oikeen pidä siitä. Aamulla hän sit lähetti viestin et jos en ny heti tuu takas ni mein juttu loppuu siihe ja mä tyhmä menin....sit viel muutettiin yhteenki siitä se helvetti vast kunnol alko ko en osannu tehä mitään oikein. Mutta hän on lapsen isä ja mä kyllä tiedän sen ja kaikesta huolimatta haluan tämän olevan isä lapselleen.

Yhteistyössä