aaargghhh!!!!!

• Viestiketjun aloittaja täynnä
  • Ensimmäinen viesti
täynnä
siis mä räjähdän!!!!! laitoin muksut nukkumaan 3 ja 2veet, ihan normaalisti mentiin, niinkuin joka päivä. 3 vuotias usein lukee kirjaa sängyssä tai leikkii ennen kuin nukahtaa. kuulin jotain kolinaa ja menin katsomaan, silmäni laajenivat kun huomasin että poika oli #&%?$!* lattialle ja kuorma-auton kanssa levittänyt #&%?$!* pitkin lattiaa ja mattoa. tunsin ku savu nousi korvista, vein sällin rivakasti suihkun alle ja aloin siivoamaan jälkiä. kun se tietää että potta on vessassa ja käynyt siinä ennenkin, tietää että ulosteiden kanssa ei leikitä. ei siinä mitään, pesin maton juuri 2 päivää sitten, eilen siivosin koko #&%?$!* töllin, sain kaikki pyykit tänä aamulla pois, 2 vuotias repi juuri toisen taulun seinältä alas. :kieh: noi mukulat on 2 kertaa viikossa hoidossa, ja kyllä touhutaan kotonakin ihan tarpeeksi. mä pistän ne kohta johonkin kuri/käytöskouluun, ku ne ei usko mitään!!!!!!! mä aloin äsken vaan parkumaan, ku ei tää oo mitään ihanaa lapsuusaikaa. tänään kun mies tulee kotiin ni mä häippään! ainakin täx illax!!!! :'( :'(

Mamukka
Sanaton....mutta :hug: sulle. Tommosta en ole mukelon kanssa kokenut- vielä- mutta tunteen tiedän !!
Karjuin lapselle kuin leijona ja tukistin ( kyllä !!! ) kun hän tollouttaan pissi lattialle. Vieläkin on asiasta niiiiiiin paha mieli :ashamed:
Mut semmosta tää touhu välillä vaan on.

Yhteistyössä