Aaarg tota miestäni.Miksi se on aina niin vaikean näköisenä jos lähistölle tulee kaunis nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiplääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiplääh

Vieras
Minua ei haittaa jos hän katselee sitä naista kun katselen itsekin.Tänään meidän lähellä kaupassa oli erittäin nuori,kaunis, tiukkakroppainen tyttö.Kävin itse hakemassa jotain kauempaa ja kun tulin takaisin niin huomasin miehen katselevan tytön takamusta.Mies lehahti ihan punaiseksi ja haukotteli hieroen kasvojaan samalla.Kamalan vaikean näköisenä siinä sitten oli vain.Miksi ihmeessä hän reagoi niin voimallisesti kaikkeen kauniiseen tai jos jollakin naisella on tiukka paita niin katselee kyllä mutta sitten punakkana istuu kummallinen ilme kasvoillaan.

heh. aika paha.
Huomaan, että oma mies muuttuu omituiseksi jos hän ajattelee, että minä ajattelen, että katseleeko hän, jos joku on nätti hänen mielestään. Siis mies ei välttämättä katsele kaunista, vaan pirteää ja iloista ja ystävällistä ja nättiä ja hoikkaa naista. Tällaisen lähellä mies katsoo vaan eteensä, omituisena, välttelee katsomasta naiseen. tai katsoo minua, vaikka ei muulloin katso.

Siis joku vanha(hko) ukko tuijottelee punasena ähkien nuoria tyttöjä kaupassa :O Sano sille että helvetti sua hävettää tollanen käytös ja että varmaan kaikki muutkin kattoo että hyi mikä perverssi ukko!

Seisokoon,ei sekään minua haittaa :D ärsyttää vaan tuo punastelu ja oudoksi vetäytyminen.En mäkään helvetti vie ala ähilöimään jos komee mies tulee lähistölle.Juuri tuota tapahtuu myös miehelläni et katsoo sitten mua omituisena ja välttelee sitä naiseen katsomista minun nähden.

heheheh no voivoi..miksi pitää tänne purkaa. no siksi että itseäsi ärsyttää kun hän katsoo toisia naisia ,vaikka et edes itsellesi sitä myönnä..miksi et sinä riitä etkö ole hänelle kaunein,,miks pitää muita tuijottaa, ihailla

Ei se mikään vanha ole :D ja ei kyllä kyttäämällä kyttää koskaan mutta huomaan vaan aina noi sen kasvojen muutokset helposti.Mietin joskus et johtuuko se siitä että tietää minun katsovan heti minkä näköiseksi pamahtaa kun seksikäs,kaunis,iloinen, nainen tulee lähelle.Koskaan ei ole sanonut mitään eikä kyllä mielestäni edes nähnyt että vilkaisen hänen suuntaan.

Mä kyllä itse saatan sanoa jos näkee komean miehen tai kauniin naisen niin silloin ei se reaktio tule miehellenikään.Eikä minua oikeasti haittaa se et mies pitää seksikkäänä tai kauniina muitaKIN naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja voiplääh;23629060:
Mä kyllä itse saatan sanoa jos näkee komean miehen tai kauniin naisen niin silloin ei se reaktio tule miehellenikään.Eikä minua oikeasti haittaa se et mies pitää seksikkäänä tai kauniina muitaKIN naisia.

Aivan sama juttu. Ei minuakaan haittaa ollenkaan, jos meis pitää muitakin kauniina. Joten saa ihan vapaasti katsoa. Ja ei jaksa ymmärtää,miten se jaksaa edelleen muuttua omituiseksi jos joku sellainen, jonka tiedän olevan "hänen tyyppiä" on lähellä. siis jos sellainen, jollaisista tiedän hänen pitävän, on lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja voiplääh;23629054:
Ei se mikään vanha ole :D ja ei kyllä kyttäämällä kyttää koskaan mutta huomaan vaan aina noi sen kasvojen muutokset helposti.Mietin joskus et johtuuko se siitä että tietää minun katsovan heti minkä näköiseksi pamahtaa kun seksikäs,kaunis,iloinen, nainen tulee lähelle.Koskaan ei ole sanonut mitään eikä kyllä mielestäni edes nähnyt että vilkaisen hänen suuntaan.

Ei se välttämättä tee sitä tietoisesti, tai siis niitä naamanilmeitä, itsekään en huomaa töllöttäväni suu auki jotain ihmeellistä, mut sit joku valokuva paljastaakin miten vääntelen naamaani. Hauska oli huomata kun katsoi 'alaston piilokamera' ohjelmaa, kuinka moni alkaa haromaan tukkaa tai mukahaukottelee tai tekee jotain kummallista kun näkee jotain miellyttävää tai hämmentävää.

Mun mieheni menee myös vaikean näköiseksi ja ei oikein tiedä mihin päin katsoisi. Vähän sellainen ujo koulupoika -ilme kasvoillaan... Ja luulen myös sen liittyvän siihen, että hän ei voi olla katsomattakaan, mutta pelkää että minä loukkaannun jos huomaan hänen katselevan toista naista.

[QUOTE="hmm";23629108]Ei se välttämättä tee sitä tietoisesti, tai siis niitä naamanilmeitä, itsekään en huomaa töllöttäväni suu auki jotain ihmeellistä, mut sit joku valokuva paljastaakin miten vääntelen naamaani. Hauska oli huomata kun katsoi 'alaston piilokamera' ohjelmaa, kuinka moni alkaa haromaan tukkaa tai mukahaukottelee tai tekee jotain kummallista kun näkee jotain miellyttävää tai hämmentävää.[/QUOTE]

alaston piilokamera :laugh: nehän ihan selkeesti näyttelevät siinä!

[QUOTE="milja";23629118]alaston piilokamera :laugh: nehän ihan selkeesti näyttelevät siinä![/QUOTE]

Ööö eivätkä näyttele! Linkki? tms. Osa kohtauksista on näytelty, osa on ihan oikeaa piilokameraa. Tutustu paremmin formaattiin ennenkuin naurat muille!

[QUOTE="milja";23629118]alaston piilokamera :laugh: nehän ihan selkeesti näyttelevät siinä![/QUOTE]

Sitäpaitsi hohottaessasi sulta meni koko pointti ohitse, se että monet eivät tiedosta kasvonilmeitään, tai niiden äärimmäisyyttä, varsinkaan tällaisissa tilanteissa. Tai sitä että vaivaannus vaimon läsnäolosta näkyy yhtälailla naamasta, vaikkei olisi tarkoitus, se on primitiivireaktio, jolle ei ole varsinaista aiottua tietoista syytä. Eläimellisten viettien vietävänä.

Yhteistyössä