aaarg, ikuinen kädenvääntö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Olin lähdössä autolla kauppakeskukseen ja puin 1-v lapselleni sukkahousut, vuorelliset farkut, talvikengät, korkeakauluksinen body, neulepaita, huppari ja toppatakki, lakki. Mitäs tähän mieheni pillastui ja sanoi että eihän tuo ole ollenkaan tarpeeksi, että laita haalari päälle toppatakin sijasta. Ja asteita tasan nolla! Siis kertokaa nyt miehelle ja mulle mikä on tarpeeksi ja mikä ei kun ollaan menossa autolla kauppakeskukseen, ulkona ollaan ehkä minuutin kun autolle kävellään ja asteita nolla!

kyl mun mielestä oli ihan tarpeeks, olisin varmaa jättäny villapaidanki pois ja trikoopaidan ehkä bodyn päälle laittanu. ulkona ollessa puen bodyn, sukkahousut, paidan ja kollarit+haalarit, pipo ja hanskat, mut jos kauppaan lähen ni kyl on sukkahousut yleensä alla ja body ja trikoopaita

Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:
Mä en olis varmaan laittanut noinkaan paljon.. :ashamed:
Olisin jättänyt hupparin tai neulepaidan pois.
Eiks se vähän niin mee, et pue lapsesi niinkuin itsesi??
=)

emmäkään olis laittanu noin paljon mutta lapsetkin ovat erilaisia. esim. itelle laitan paaaljon vaatteita ku palelen kesälläkin mutta sit taas 1.5v on semmonen kuumakalle että ei tarvii juuri mitään ja hikoilee silti. :o

Yhteistyössä