AAAARRRRRGGGHHH...kun kiristää taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonna-76

Jäsen
19.03.2007
930
0
16
Voi juma, onks miesten PAKKO syntyy ilman aivoja?? :whistle:

minä:nyt tästälähtien aletaan sit tyhjentään toi kone aina heti kun se sammuu, eikä kerätä noita tiskejä tohon tiskipöydälle lojuun.
mies:no mihis sitte ne kerätään :o ?
mä: *toljottaa suu auki ja ei saa sanaa suusta* :o No vi**u astianpesukoneeseen :o :o
mies: aijjaa

siis oikeesti :o :o tartteeks tollasta ees kysyy?? :o :whistle:

ja toinen hermoromahduksen aihe tänää, mua sitte suututtaa noi valmiit ruisleipäsiivut, leivon ruisvarras, kun ne EI HALKEE!! 2 leipää koitin ja ei, hajoo vaan käsiin. ei muuta kun paketti seinään ja itkuhan siinä pääsi. :whistle: :'( :D

tarttiskohan alkaa kyseleen loppuraskaudeks lataamosta paikkaa :whistle: :whistle:

jos se on niinilmiselvää että raskaana mieliala vaihtelee ja on jopa kiukkuinen,niin joku voisi siitä valistaa miehiäkin! minulla meinaan mielialat vaihteli ja itku tuli herkästi,mies vittuuntu. ja jos sanoin että lue hyvä mies mitä kaikkee varsinki eka raskaus tuo tullessaa-. niuin vittuilua sitä vaan sai kuulla.

jos se on niinilmiselvää että raskaana mieliala vaihtelee ja on jopa kiukkuinen,niin joku voisi siitä valistaa miehiäkin! minulla meinaan mielialat vaihteli ja itku tuli herkästi,mies vittuuntu. ja jos sanoin että lue hyvä mies mitä kaikkee varsinki eka raskaus tuo tullessaa-. niuin vittuilua sitä vaan sai kuulla.

Yhteistyössä