AAAARRRGGHHH!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hyvää päivää!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei hyvää päivää!!

Vieras
ei ole törkeydellä rajaa! muksun kaverit tulee meille vinkuu juotavaa, vesi ei kelpaa, vaan pitää olla maitoa tai mehua. sanoin että kun tietävät että olen raskaana ja meillä ei ole autoa, niin en oikeasti jaksa koko pihan lapsille kantaa maitoa ja mehua kaupasta, kävellen!
Lapsi: "no kun tuolla jääkaapissa on tota laktoositonta maitoa"....
Minä: se on tarkoitettu meidän perheelle, vieraille on vettä..
juu no me mennään kotiin sitten juomaan, miksi piti tulla meille jos vesi ei kelpaa.

En ala kaikkia naapurin lapsia ruokkimaan, ovat muuten joka päivä täällä syömässä ja juomassa. Omille lapsille oon tehny kans selväksi että eivät tuo kavereitaan jatkuvasti meille juomaan yms. voi pian olla jääkaappi tyhjä kun tuut töistä kotiin. Tietty jos joku tulee meille kylään leikkimään tms. niin sit tarjotaan mehua, keksiä, jädeä yms. Mutta ei ruokita kaikkia kavereita ja kavereiden kavereita jotka pihalla leikkivät. (Asumme rivitalossa)

no juuri näin.. että meille tullaan juomaan kun meillä on parempaa mehua kuin kotona..tossa pihassa on sellainen 7 lapsen porukka, ja tää koko kööri tykkää tulla meille juomaan..juuh, ei riitä mehua kaikille. oli lapsilla naamat vähän rutussa mutta..ja kerrostalossa asutaan..

Yhteistyössä