I
ihastunut
Vieras
Ollaan tavattu muutama viikko sitten ja nähty sen jälkeen ehkä kerran viikossa yhden yhteisen harrastuksen tiimoilta. Ja siinä nyt vaan oli jotain ihan uskomattoman puoleensa vetävää, vaikkei kyseessä ole mikään maailman komein mies (ei kyllä ehdottomasti mitenkään rumakaan). Perhosia lentelee vatsassa aina kun tiedän näkeväni sen ja oon alkanut pelätä sen miehen katsomistakin, koska tuntuu että ihastukseni paistaa kasvoilta niin pahasti. En uskalla myöskään hakeutua seuraan tai mennä oma-aloitteisesti juttelemaan, koska pelkään sekin olevan liian selkeä merkki ihastuksesta. Olen kuin mikäkin teinityttö, joka ei pysty ajatttelemaan muuta kuin sitä yhtä miestä.
Tällä miehellä tuskin on mitään kiinnostusta mua kohtaan. Välillä hän on todella ystävällinen ja kyselee paljon kaikenlaista, välillä vain tervehtii ja poistuu paikalta. En edes tiedä onko mies vapaa vai varattu, luultavasti varattu kun on niin uskomattoman vetävä henkilö. Käsitykseni mukaan kiinnostunut mies kyllä osoittaa sen kiinnostuksensa, joten kiusaan vain itseäni haaveilemalla että jotakin tapahtuisi...
Tällä miehellä tuskin on mitään kiinnostusta mua kohtaan. Välillä hän on todella ystävällinen ja kyselee paljon kaikenlaista, välillä vain tervehtii ja poistuu paikalta. En edes tiedä onko mies vapaa vai varattu, luultavasti varattu kun on niin uskomattoman vetävä henkilö. Käsitykseni mukaan kiinnostunut mies kyllä osoittaa sen kiinnostuksensa, joten kiusaan vain itseäni haaveilemalla että jotakin tapahtuisi...