AAAAARRRGHH! (anteeks jo valmiiks)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Mun oikeasti tekis mieli murhata toi koira!! Mä en jaksa enää uutta pelleilyä, just saatiin toi toinen koira lopettamaan näykkiminen, niin nyt seuraavaks paljastu viikko sitten lakanoidenvaihdon yhteydessä että toi toinen idiootti merkkailee sitä sänkyä! V*ttu, se on ihan uus kallis sänky josta ei oo viel ees puolia maksettu, ja petarista ja sängyn reunoilta löyty about 15 kuivunutta pikku pissamerkkiä!! Ja kaiken kruunuksi, äsken, se makkarin ovi oli ehkä 15sekunttia auki, ja se koira pääs sinne vahingossa ekaa kertaa sen jälkeen ku toi löydös tehtiin, niin eiköhän se s**tanan rotta kussu sinne heti ensitöikseen.

Mä en jaksa enää, tällä hetkellä tuntuu vaan siltä et kuristan ton koiran tai lahjotan johonkin naapuriin. Anteeksi purkautuminen mutta just nyt tekis vaan mieli huutaa ja heitellä tavaroita.

Koira vaatii koulutusta. Kai tiesit sen ennen kuin otitte koiran? Koira on nyt teidän vastuulla ja teidän pitää huolehtia sen koulutuksesta. Eläin ei ole mikään lelu tai pelkkä koriste, vaan ihan elävä otus, josta teidän pitää huolehtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22975887:
Eikö ne pissat ole yhtään haissu :O

No ilmeisesti mun mies haisee ite niin pahalle että sen haju on peittäny ne. :D

En mä tajua miten en oo aiemmin huomannut niitä, ne tosin on sellasia about 2e kolikon kokoisia, mutta kuitenkin.

[QUOTE="vieras";22975899]Koira vaatii koulutusta. Kai tiesit sen ennen kuin otitte koiran? Koira on nyt teidän vastuulla ja teidän pitää huolehtia sen koulutuksesta. Eläin ei ole mikään lelu tai pelkkä koriste, vaan ihan elävä otus, josta teidän pitää huolehtia.[/QUOTE]

No shit sherlock, eikö nyt v*ttu alotuksesta saa selville että ongelma on vasta ilmaantunut?? S*atanan idiootit ku pitää aina tulla jotain rääpimään päätään. Tuu tänne sanoo jos uskallat, takaan että tässä mielentilassa saat sellasta kyytiä ettei oma mutsiskaan enää tunnista sua ku kalsareiden koosta!!

(Pahoittelut modelle kielenkäytöstä, mutta ei kyllä tälle spedelle)

[QUOTE="miia";22975989]No huh huh..jopas alkaa olemaan aika villiä käytöstä ja kielenkäyttöä ap:llä sen enempää koiran aiheuttamaan ongelmaan puuttumatta.[/QUOTE]

No niin onkin. Kokeillaan, voin päästää ton koiran kusemaan sunkin sänkyyn, katotaa millasta tekstiä sulta pääsee? En mä kuule normaalisti käytä tällaista kieltä mutta nyt ketuttaa niin paljon et melkeen pääsee itku.

Onko se sesse minkä ikäinen? Haisis pikkuisen siltä että sillä on tekemisen puute (tai luonnevika:D), mutta tottahan se on että näitä vikoja tulee ja menee. Joillain sesseillä ei pentuajan jälkeen ole mitään ongelmia ja toiset sitten on näitä ongelmia...

Se on vain pirun työlästä opettaa noilta elukoilta pahoja tapoja pois. (kertoo emäntä jonka kissa käy aina pakkasella saunan lauteiden alla kusella ja p*skalla...) Täytyis ensin tajuta miks ne tekee sitä ja sitten ohjata käyttäytyminen jonnekkin korvaavaan toimintoon.
- Mutta jos siinä arjessa on muutakin tekemistä kuin kytätä koiran per*ekarvojen asentoa, niin eipä se ole mikään helppo homma.: /

[QUOTE="tööt";22975998]Ei kun vessalukot kaikkiin huoneisiin, mihin koiran ei haluta pääsevän.[/QUOTE]

joo se makkarin ovi on koko ajan kiinni, mut äsken kävin hakemassa pojalle puhtaan bodyn sieltä, ovi oli auki n. 15 sekuntia ja koira kerkes silti kuselle sinne sänkyyn. Luulin että se jäi olkkarin puolelle, mutta olikin ilmeisesti luikahtanut oven välistä eteiseen ja siitä mun perässä makkariin.

Onko se sesse minkä ikäinen? Haisis pikkuisen siltä että sillä on tekemisen puute (tai luonnevika:D), mutta tottahan se on että näitä vikoja tulee ja menee. Joillain sesseillä ei pentuajan jälkeen ole mitään ongelmia ja toiset sitten on näitä ongelmia...

Se on vain pirun työlästä opettaa noilta elukoilta pahoja tapoja pois. (kertoo emäntä jonka kissa käy aina pakkasella saunan lauteiden alla kusella ja p*skalla...) Täytyis ensin tajuta miks ne tekee sitä ja sitten ohjata käyttäytyminen jonnekkin korvaavaan toimintoon.
- Mutta jos siinä arjessa on muutakin tekemistä kuin kytätä koiran per*ekarvojen asentoa, niin eipä se ole mikään helppo homma.: /

Koira on siis uros ja ylihuomenna 2-vuotias. Meillä on toinen koira narttu, mutta eikattu, mut veikkaan silti että tää johtuu siitä nartusta ja ton uroksen aikuistumisesta, tai sitten meidän pojasta. Tähän asti se on ollut 4kk ikäisestä asti sisäsiisti, ja edelleen rakastaa ulkoilua, eikä kuse mihinkään muualle sisällä kuin nyt noi merkkailut sängyssä. Molemmat koirat on hyvin pieniä, alle 3kg painoisia.

[QUOTE="miia";22976012]Kyllä mullakin on koira ja oksennellut ym kivaa sänkyyn, mutta en silti lähde tuolle linjalle kuin sinä *hymy*[/QUOTE]

Hei onnea sitten, oot varmaan pirskatin paljon parempi ihminen ku mä. Onko sulla kallis melkeen maksamaton sänky ollut kyseessä? Huomauttaisin myös että ne yrjöt on paljon helpompi siivota pois. Mutta ilmeisesti sun tarkoitus oli vaan tulla hieromaan suolaa haavoihin. Miten ihana ihminen oletkaan. <3

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mein koira teki tota ihan samaa, eikä siinä mikää itkeminen ja palstalla avautuminen auta, vaan sen hauvan koulutus. Kylhä se v*tuttaa, kun on just vaihtanu petivaatteet vieraille (näin mä kerran tein) ja oikeasti alle puolessa minuutissa se koira kävi siellä kusella. Aloitti noin 1.5 vuotiaana ja lopetti parin kuukauden jälkeen, kunhan sitä koulutti, koulutti ja koulutti vähän lisää. Tietty, ainakun kevät tulee nii saattaa merkata sisään, muttei muuten tee sitä ollenkaan.

Päästät sen tahallas sinne makkariin kun itse olet ihan vieressä. Nappaat sen itseteosta toruen oikein julmasti, eiköhän se siitä lopu.

No näin mä just äsken tein, vaikken tahallani sitä sinne päästänytkään. En tietenkään retuuttanut sitä koiraa mutta huusin kyllä ehkä vähän liikaakin. Ja kyllä mä tiedän että siihen auttaa vaan koulutus, mutta ihan oikeasti tällä hetkellä musta tuntuu siltä et mä en kestä enää uutta ongelmaa noiden otusten kanssa.

No näin mä just äsken tein, vaikken tahallani sitä sinne päästänytkään. En tietenkään retuuttanut sitä koiraa mutta huusin kyllä ehkä vähän liikaakin. Ja kyllä mä tiedän että siihen auttaa vaan koulutus, mutta ihan oikeasti tällä hetkellä musta tuntuu siltä et mä en kestä enää uutta ongelmaa noiden otusten kanssa.

Annappa sitten vaan pois. Paremmin niillä tulee menee, jos niillä on omistaja, joka niitä jaksaa kouluttaa ja panostaa niihin.

Annappa sitten vaan pois. Paremmin niillä tulee menee, jos niillä on omistaja, joka niitä jaksaa kouluttaa ja panostaa niihin.

Joo, niin mä antaisinkin jos tuo toinen osapuoli siihen suostuisi. Ja mä EN sanonut etten jaksa sitä kouluttaa, sanoin etten jaksaISI uutta ongelmaa heti perään. Huoh, mutta joo, olen sitten huono koiranomistaja koska välillä palaa käpy ihan totaalisesti noiden kanssa. Hyvällä koiranomistajalla on lehmän hermot eikä sitä koskaan suututa lemmikkinsä edesottamukset. :)

Niinpä, kuten myös täydellisillä äideillä IhaNainen! :D

Tällä palstalla elää sellainen jeesustelun tarve ettei mitään rajaa. Täällä on hyvin vähän normaaleja ihmisiä, normaaliongelmineen.
Törmäsin yhtenä päivänä sellaiseen ketjuun jossa sai tunnustaa oman meriittinsä "paskin äiti" kategoriaan. Tyyliin "en syötä D-vitamiinia säännöllisesti" tai "laitan kaksivuotiaan kävelemään itse" jne. Ketjun alku oli todella hauska, itseironiaa täynnä ja herskyvää naurua omille puutteille. Kunnes nämä jeesustelijat olivat löytäneet ketjun ja alkaneett ripittämään äitejä heidän jumalattomista synneistään.

Alkoi lievästi ketuttamaan ja lopetin ketjun seuraamisen siihen.:rolleyes:
.. Mutta on meitä rehellisesti itsejämmekin aina silloin tällöin seassa... :p

Voi kuule palaa se käpy muillakin. Eihä se uros merkkaa sen nartun takia? Ja kun pien koira niin pieni rakko niin ulos vaan. Ja kunnon selkäsauna ;) :D Vesisuihkepullo on hyvä, jos nyt ehtii sitä pulloa ettimään :) Joo me ostettiin 600e sohva, ja jos koira siihe nostas koireaan niin kyllä mä huutasin. Turha kellään sanoo etä vois vaan sanoo että hyihyi sinua musti.Ja tollaseen hankalaan ongelmaan pitäskin reagoida niin et haukku tietää heti et nyt on tosi kyseessä. Se sänky pitäs jotenni saaha pestyy ettei haisis koiralle ne merkkaukset.. MUt no pointtina se että saa ja pitääkin suuttua vaikka se eläin ei sitä tajua!! Eikä se sitä meinaa että ap jatkuvasti huutas koiralleen, meillä koira tietää hetijust äänensävystä ku on tosi kysees..

Yhteistyössä