AAAAARGH!!!! Lapsi hoitoon ja tekemisen puutteesta valitusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aapee"

Vieras
Nyt niin sieppaa... Tuttava joka taas valittaa FB:ssä kuinka on tylsää, ei niin mitään tekemistä.. Tilanne on kuitenkin se että exän kanssa yhteiset lapset on exällä ja joka ikinen kerta (siis joka toinen vkl) myös uuden liiton lapsi viedään mummolaan, jonka jälkeen hehkutetaan vapaata vkl:a... Mutta miksi ihmeessä jo lauantai-iltapäivänä huokaillaan FB:ssä kuinka ei ole mitään tekemistä!!! Miksi pirussa se lapsi on sitte siellä mummolla TAAS??????? UGH!!!! Ja aivan turha juttu :D

Joo no joka kerta tulee mieleen säälittävä yritys kalastella kutsuja mutta miks ihmeessä sen muksun pitää olla hoidossa taas jos ei oo kumminkaan mitään tekemistä?

Mulla ainakin on joskus aika tylsää vauvan kanssa, koska ei pysty muuta kun heiluttelemaan sitteriä/heijaamaan sylissä ja silloin ei oikeen samalla pysty tekee muuta kun kattoo telkkaria tai olla koneella. En mä kyllä sillon sit kysyis tekemistä mut pointti oli et tylsää voi olla vaikka onkin kokoajan "tekemistä".

[QUOTE="aapee";23018782]Joo no joka kerta tulee mieleen säälittävä yritys kalastella kutsuja mutta miks ihmeessä sen muksun pitää olla hoidossa taas jos ei oo kumminkaan mitään tekemistä?[/QUOTE]

Meillä ainakin mummi ja vaari haluaa ihan säännöllisesti lapsenlastaan yökylään ja lapsikin haluaa mennä joten ei meillä läheskään aina, itseasiassa harvemmin, ole mitään tekemistä sille ajalle.

Mua ärsyttää kyllä kanssa sellaiset, jotka aina valittaa jotain. Työkaveri valittaa aina työstä (tehdään samaa työtä), en jaksaisi kuunnella. Eikä aio hakea muutakaan työtä, olen kysynyt monta kertaa.

Yhteistyössä