Aa, menee hermot tohon 10kk vauvaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no saahan sitä väsyä, kyllä kaikki sen kai tietää, mutta sillä 10 kk on varmasti tosi huono-olla eikä muuta tapaa ilmaista sitä kun se huutaminen, jos korvat esim. tulehtuneet, nenä tukossa, tälläinen helle, niin varmasti on tosi tukalaa olla toisella, toivotaan, että saatte huomenna avun lääkäriltä...

Yritä ajatella, että se on pieni ihminen, jolla on paha olla ja joka ei osaa sitä muuten näyttää. Ja että susta tuntuu erityisen pahalta siksi, että oot vaan niin väsyny. Uudelleen näytille lääkäriin pikapikaa! Toivottavasti helpottaa pian!

Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
no saahan sitä väsyä, kyllä kaikki sen kai tietää, mutta sillä 10 kk on varmasti tosi huono-olla eikä muuta tapaa ilmaista sitä kun se huutaminen, jos korvat esim. tulehtuneet, nenä tukossa, tälläinen helle, niin varmasti on tosi tukalaa olla toisella, toivotaan, että saatte huomenna avun lääkäriltä...

Aivan kuin jokainen meistä äideistä ei tietäisi tuota. TOTTAKAI sitä ajattelee, että lapsella on paha olla ja siksi hän itkee. Mutta onkai sitä oikeus omiin tunteisiinsa siitä huolimatta. Kuuntelet narinaa, itkua kaksipäivää, nukut huonosti ja syöt huonosti. Ja nyt vielä nämä helteet, Jos ärsyttää ja väsyttää , niin se on niin. kyllä ne tunteet ohi menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Taas palstaa "parhaimmillaan", hirvee lynkkaus päällä, jos ap:ta väsyttää ja tympäsee lapsen sairastaminen, niin mun mielestä se on kyllä varsin ihhimillistä ja täältä ainakin lähtee sympatiat myöskin äidille :hug: Käytä vaan varuilta huomenna lääkärissä niin saa ainakin varmuuden että onko antibiootit tehonnut.

Samaa mieltä!

Palstalla ei kukaan muu mamma ole koskaan väsynyt saatikka "hermostunut" lapsen sairastuessa....

Voimia sinulle ja toivottavasti lapsesi olo helpottuu. Pelkään pahoin, ettei kuuri ole tepsinyt ja samalla voi vielä hampaatkin vaivata. Anna suppu yötä vasten ja viet huomenna lääkäriin!

Voi elämä... meitä on niin moneen junaan. Toisilla on pidempi pinna kuin toisilla ja eri tapoja käsitellä hankalia asioita. Jokainen varmasti kuitenkin parhaansa yrittää tehdä että vauvan olisi hyvä olla.

Ei se ainakaan minun rakkauttani ole vähentänyt yhtään että joskus yösydännä olen hetken ohikiitävän ajatellut nakata kiljukaulan ikkunasta pihalle. En kuitenkaan tehnyt niin, vaan jatkoin edelleen sitä parhaani yrittämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Taas palstaa "parhaimmillaan", hirvee lynkkaus päällä, jos ap:ta väsyttää ja tympäsee lapsen sairastaminen, niin mun mielestä se on kyllä varsin ihhimillistä ja täältä ainakin lähtee sympatiat myöskin äidille :hug: Käytä vaan varuilta huomenna lääkärissä niin saa ainakin varmuuden että onko antibiootit tehonnut.

Samaa mieltä!

Palstalla ei kukaan muu mamma ole koskaan väsynyt saatikka "hermostunut" lapsen sairastuessa....

Voimia sinulle ja toivottavasti lapsesi olo helpottuu. Pelkään pahoin, ettei kuuri ole tepsinyt ja samalla voi vielä hampaatkin vaivata. Anna suppu yötä vasten ja viet huomenna lääkäriin!

No ne vaan potee siitä itse niin kovaa morkkista, ettei kehtaa tunnustaa. Ei se äidin ärtymys mikään rikos sentään suomessa vielä ole, että ihan turhaan tuota pelkää kakistaa ulos. Eri asia sitten jos sitä tekisi pahaa lapselleen, mistä kyllä ei ole kyse.

Mutta taitaa toisilla turhan läheltä liipata. Mä olen huomannut ilan oikeassa elämässä, mitä nuhteettomampi ja täydellisempi kuva ihmisestä on, sitä enemmän mörköjä sieltä kaapista joskus tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja just:

Samaa mieltä!

No ne vaan potee siitä itse niin kovaa morkkista, ettei kehtaa tunnustaa. Ei se äidin ärtymys mikään rikos sentään suomessa vielä ole, että ihan turhaan tuota pelkää kakistaa ulos. Eri asia sitten jos sitä tekisi pahaa lapselleen, mistä kyllä ei ole kyse.

Mutta taitaa toisilla turhan läheltä liipata. Mä olen huomannut ilan oikeassa elämässä, mitä nuhteettomampi ja täydellisempi kuva ihmisestä on, sitä enemmän mörköjä sieltä kaapista joskus tulee.

Käytetään nyt nimimerkkiä oikein, kun sekin on tullut rekkaroitua :laugh:
Olen siis ap.
Ihmetyttää kyllä ihan oikeasti, miten heti käydään kimppuun, jos on väsynyt lapsen sairastamisesta. Ettekö te rouvatäydellisyydet todella koskaan ole väsyneitä tai jopa hermostuneita???
Kovin on vaikea uskoa :laugh:
Tuo vieraan viimeinen kohta tekstissä on kyllä aika totta :)

Ja vielä, kiitos teille, jotka ymmärsitte, että tosiaan voi olla väsynyt jatkuvaan kiukutteluun.
Nyt tuli onneksi isä kotiin, ja otti tuon huutavan palosireenin. Saan hetken omaa aikaa, ja saan SYÖDÄ, ekakerran tänään... Ipanallekin upposi jopa pari lusikallista puuroa. Aamulla varaan lääkärin...

Käytetään nyt nimimerkkiä oikein, kun sekin on tullut rekkaroitua :LOL:
Olen siis ap.
---Ja vielä, kiitos teille, jotka ymmärsitte, että tosiaan voi olla väsynyt jatkuvaan kiukutteluun.
Nyt tuli onneksi isä kotiin, ja otti tuon huutavan palosireenin. Saan hetken omaa aikaa, ja saan SYÖDÄ, ekakerran tänään... Ipanallekin upposi jopa pari lusikallista puuroa. Aamulla varaan lääkärin...
Ei lapsi huvikseen kiukuttele... Mutta kun et ole paikalla kuitenkaan, kerronpa muille, et maissista se surkea olo tulee, tästä päättelin. Sori, kun ei auta enää, mutta valmiskastikkeita ei pidä käyttää ollenkaan!

Yhteistyössä