Ä-pakkauksen kestot.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilppa86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hilppa86

Jäsen
21.02.2010
467
0
16
Ajattelin myydä ä-pakkauksen kestot, mitä niistä voisi pyytää? Siis pakettina..

-kestovaippasetti, valk. (1 housut ja 3 sisävaippaa)
-kestovaippa, kuviollinen

Muoks. vaipat siis uusia, 2010 vuoden pakkauksesta.

Itse myin kympillä samaisen setin. Maksais varmaan kaupasta ostettuna paaaljon enemmän, mutta halusin päästä eroon niistä kun meillä mennään kertiksillä ja toisaalta eihän ne mulle mitään maksaneetkaan :) Erittäin tyytyväinen ostaja oli kun halvalla sai uudet kestot, tuli ittellekki hyvä mieli :)

Meilläon pöytä kirpparilla ja naapuripöydässä on juuri tuollainen äp:n setti jossa on yksi kuori ja kolme sisävaippaa. Hintaa on 20 euroa. Yleensä kestovaipat menee hyvin kirppareilla, mutta tuo ei kyllä ole liikahtanut mihinkään reilussa viikossa. Niitä on vielä ihan selkeästi käytettykin. Uudesta setistäkään en ihan noin paljoa maksaisi, mutta varsinkin käytetyistä joku 10-14 olisi oikeampi.

Meilläon pöytä kirpparilla ja naapuripöydässä on juuri tuollainen äp:n setti jossa on yksi kuori ja kolme sisävaippaa. Hintaa on 20 euroa. Yleensä kestovaipat menee hyvin kirppareilla, mutta tuo ei kyllä ole liikahtanut mihinkään reilussa viikossa. Niitä on vielä ihan selkeästi käytettykin. Uudesta setistäkään en ihan noin paljoa maksaisi, mutta varsinkin käytetyistä joku 10-14 olisi oikeampi.

Kestot on parempi ostaa käytettynä, koska ne saavuttaa parhaan imukykynsä vasta n. 5-10 pesukerran jälkeen. Itse olen ostanut äitiyspakkauksen vaippoja lukuunottamatta kaikki kestot käytettynä, jotta pääsee saman tien kunnolla käyttämään.

Ei liity oikeastaan tuohon hinnoitteluun tai muuten, mutta ajattelin silti laittaa vinkkinä. Meillä nimittäin mies käyttää äitiyspakkausten kestovaippoja kesällä auton pyyhkimiseen, erityisesti vahauksessa ovat kuulemma aivan loistavat, kun kestovaipat ei nukkaa ollenkaan ja tulee helposti kiiltävä pinta! Ja ikkunan pesussa käytetään myös. Suosittelen kokeilemaan :)

Kestot on parempi ostaa käytettynä, koska ne saavuttaa parhaan imukykynsä vasta n. 5-10 pesukerran jälkeen. Itse olen ostanut äitiyspakkauksen vaippoja lukuunottamatta kaikki kestot käytettynä, jotta pääsee saman tien kunnolla käyttämään.

Joo niin on, mutta kyllä minusta silti uusilla käyttämättömillä vaipoilla on ihan eri rahallinenarvo, kuin kuluneilla ja nukkaisilla.

Postikulujen verran...Musta on hassua kaupitella ilmatteeks saatua tavaraa, mielummin antaa tarvitsevalle kun jättää kaapin pohjalle pyörii, mut jokainen tavallaan..

Tuskin niistä paljon kymppiä enempää saa..

myin 2008 vuoden äitiyspakkauksen kestot (joita ei ollut käytetty) hintaan 5 € ja heti menivät. Yleensä kirpparille olen hinnoitellut kaiken edulliseen hintaan ja viimeksi jäi vain kolme vaatetta myymättä, joten helppo oli pöytä lopettaa.

Ajattelin myydä ä-pakkauksen kestot, mitä niistä voisi pyytää? Siis pakettina..

-kestovaippasetti, valk. (1 housut ja 3 sisävaippaa)
-kestovaippa, kuviollinen

Muoks. vaipat siis uusia, 2010 vuoden pakkauksesta.

Mä myin huutonetissä tuossa loppukesällä/syksyllä ja sain 19€. En muista mitä laitoin lähtöhinnaksi, mutta tuonne asti nousi.

Yhteistyössä