a-p-u-a.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mini Rodini banaanissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mini Rodini banaanissa

Vieras
Kuulkaatte arvon palstalaiset. Nyt on hätä. Ostin pitkän harkinnan jälkeen kalliin, haaveilemani bodyn Mini Rodinilta tyttärelleni hetki sitten ja kas vain, pesukoneessa ei ollutkaan lähtenyt se kamala tahra irti. En itseasiassa edes tiedä mikä tahra se on, mutta ovela on kovastikin. Ei näy kovin hyvin suorassa vaossa, mutta valoa vasten kun katsoo näkyy paikoittan vaaleanruskeita läikkiä. Voiko olla banaania? ei kai oikein mitään muutakaan voi olla. Noniin ja sitten the kysymys. MILLÄ SAAN NE LÄIKÄT HUITSIIN SIITÄ bodysta? Anteekis, hysteria iski.

Alkuperäinen kirjoittaja popo:
Mä ostan halppiksia vaatteita kirpputorilta ja nakkelen roskiin jos tulee sellainen tahra joka ei lähde. Eikä harmita.

mä en!! vaan laadukkaita ja hyviä vaatteita, joita rakastetaan yli kaiken! :D ei se silti paljon kirpaise, jos 30euron body joskus menee pilalle, se on vaan elämää =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja popo:
Mä ostan halppiksia vaatteita kirpputorilta ja nakkelen roskiin jos tulee sellainen tahra joka ei lähde. Eikä harmita.

mä en!! vaan laadukkaita ja hyviä vaatteita, joita rakastetaan yli kaiken! :D ei se silti paljon kirpaise, jos 30euron body joskus menee pilalle, se on vaan elämää =)

Mua kirpasis ja pitkään :D

Miks ostaa kalliita vaatteita pienelle joka sotkee ja paljon?? En tajua. Voihan niitä ylihienoja ostella sit vaikka 5v:stä ylöspäin oleville lapsille, osaisivat arvostaakki hienoa vaatetta (ainaki meidän tyttö)..

Alkuperäinen kirjoittaja vierasssssss:
Miks ostaa kalliita vaatteita pienelle joka sotkee ja paljon?? En tajua. Voihan niitä ylihienoja ostella sit vaikka 5v:stä ylöspäin oleville lapsille, osaisivat arvostaakki hienoa vaatetta (ainaki meidän tyttö)..

ei kaikki jaksa odottaa niin pitkään ;)

siksi kun haluaa pukea lapsensa ihan juuri niihin vaatteisiin kun haluaa?? ei se oo sun lompakosta pois, joten en tajua näitä päivittelyjä, sori..
olen siis tuo jota ei kirpaise jos joku vaate joskus menee pilalle, se on elämää!

siksi kun haluaa pukea lapsensa ihan juuri niihin vaatteisiin kun haluaa?? ei se oo sun lompakosta pois, joten en tajua näitä päivittelyjä, sori..
olen siis tuo jota ei kirpaise jos joku vaate joskus menee pilalle, se on elämää!

No se on mun mielipide. Ja arvostan kierrätystä/vauvoille on niin ihanaa uudenveroista vaatetta myynnissä kirppareilla. Yhden me&i tunikan erehdyin ostamaan kerran ja tuntui silloin ettei edes raaskinut päälle laittaa, en osta enää niin pienelle... saavat rauhassa rymytä kirppisvaatteissa (ei siltikään ryysyissä) ei mua haittaa vaikka likaantuvatkin :)

No se on mun mielipide. Ja arvostan kierrätystä/vauvoille on niin ihanaa uudenveroista vaatetta myynnissä kirppareilla. Yhden me&i tunikan erehdyin ostamaan kerran ja tuntui silloin ettei edes raaskinut päälle laittaa, en osta enää niin pienelle... saavat rauhassa rymytä kirppisvaatteissa (ei siltikään ryysyissä) ei mua haittaa vaikka likaantuvatkin :)

saavat rauhassa rymytä meillä kalliissakin vaatteissa, ei kirpaise jos joku menee pilalle, edellen sanon tämän =) kierrätystä se on sekin, että useimmat vaatteet lähtevät meiltä kiertoon todella hyväkuntoisina... =)

Yhteistyössä