No kiva kun etsit kuiteki :hug:Alkuperäinen kirjoittaja d:kattelin ei näy meillä, sorry!
Joo jopa sohvan alustat ja kaappien takuset tuli tarkastettua - ei korttia :/Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Meidän kortti on tällähetkellä lipaston alla, ei näkyny ap toista. Ootko hakenu jo sieltä kaikista epätodennäkösimmästä paikasta?
mihin sitä korttia muka tarvitset?Alkuperäinen kirjoittaja mi:Juu ei asuta perähikiällä ja on tietokoneet =) mutta ei neuvolakorttia :/ löysin kaikkien muiden kortit - jopa omani mutta en tuon 2v:n jonka korttia olisin huomenna tarvinnyt :'(
No ihan vaan neuvolaa varten =) toki ne tiedot löytyy koneelta juu, mutta kiva se on kun ne on tuossa kortissa kaikki tallessa.Alkuperäinen kirjoittaja ?:mihin sitä korttia muka tarvitset?Alkuperäinen kirjoittaja mi:Juu ei asuta perähikiällä ja on tietokoneet =) mutta ei neuvolakorttia :/ löysin kaikkien muiden kortit - jopa omani mutta en tuon 2v:n jonka korttia olisin huomenna tarvinnyt :'(
Juu kyllä se harmittaa just tuon vuoksi :/Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti löytyy!:harmi jos hävii ni menee kivat muistot siinä mitä terkat ovat kirjoitelleet korttiin. mitat sun muut kun löytyy koneilta kyllä.
eli et mihinkään ja ihan turhaan valitatAlkuperäinen kirjoittaja mi:No ihan vaan neuvolaa varten =) toki ne tiedot löytyy koneelta juu, mutta kiva se on kun ne on tuossa kortissa kaikki tallessa.Alkuperäinen kirjoittaja ?:mihin sitä korttia muka tarvitset?Alkuperäinen kirjoittaja mi:Juu ei asuta perähikiällä ja on tietokoneet =) mutta ei neuvolakorttia :/ löysin kaikkien muiden kortit - jopa omani mutta en tuon 2v:n jonka korttia olisin huomenna tarvinnyt :'(
IHANAA!!!!!!!!!!!! Kiitti halista, tarttinkin sitä nyt. kyl se löytyy jostain, joskus!Alkuperäinen kirjoittaja mi:No kiva kun etsit kuiteki :hug:Alkuperäinen kirjoittaja d:kattelin ei näy meillä, sorry!
Tuo lehtienkeräys mullaki tuli mieleen, et jos on sinne menny vahingossa tulee valitettavasti laitettua kaikkea samaan pinoon noiden lehtien kanssa ja .....Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meilläkin oli hukassa viime neuvolakäynnin aikana ja olin 99% varma että olin sen heittäny lehtien keräykseen (pyöri siinä lehtien lähellä just ennen ku heitin lehdet pois). Mutta sit viikko sen neuvolakäynnin jälkeen mies toi sen mulle meijän vaatehuoneesta Käy kattoos jos teijänki on siellä :saint:
Mulle mies tokas että olisitpa heti pyytäny häntä ettimään sen kortin koska HÄNELTÄ ei mikään ole koskaan hukassa :saint: Joten kysyppä sun mieheltä että missä se onAlkuperäinen kirjoittaja mi:Tuo lehtienkeräys mullaki tuli mieleen, et jos on sinne menny vahingossa tulee valitettavasti laitettua kaikkea samaan pinoon noiden lehtien kanssa ja .....Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meilläkin oli hukassa viime neuvolakäynnin aikana ja olin 99% varma että olin sen heittäny lehtien keräykseen (pyöri siinä lehtien lähellä just ennen ku heitin lehdet pois). Mutta sit viikko sen neuvolakäynnin jälkeen mies toi sen mulle meijän vaatehuoneesta Käy kattoos jos teijänki on siellä :saint:
Mut meillä ei ole vaatehuonetta, että ei voi olla siellä