!_vuotissynttäreihin vinkkejä

Heips!Meillä lähestyy 1-vuotis synttärit ja kaipaisin kovasti vinkkejä miten olet homman klaaranneet,onko vinkkejä kakkuun ym.Ihan kaikki vinkit tervetulleita.Porukkaa ehkä noin parikymmentä tulossa. B)
 
Mä tein pojalle rekkakakun tytölle ihan perinteisen mansikka kakun.. Jä toiseen väliin sokeroituja mikrossa sulatettuja pakastevattuja ja toiseen säilykepersikan puolikkaita jotka surautin sauvasekoittimella, ei tarvinnut kostuttaa... B)

Ja lisäksi pikkuiselle sormiruokaa, kurkunpaloja yms... Tosi kivaa... Mä tein karjalanpiirakoita jas munavoita isommille, keksiä, mehua ja kahvia
 
tein neljän munan kääretorttu pohjista(tai olla kolme kappaletta kääretorttulevyjä) leikkasin suorakaiteen muotoiseksi, etuosan leikkelin pienempiä paloja siihen suorakaiteen päälle(hytti), tietty ensiksi laitetan kermavaahto kuorrutus(värjäsin elintarvikevärillä).. Ja mä olin niin ahkera, et tein lakunauhasta(olikohan snören) ikkunoiden ja oven rajat(kantsii tehdä lyhyistä pätkistä helpompi sitten leikata) domino kekseistä pyörät, kyytiin karkkia hedelmäpaloja mitä ikinä keksiikään...
 

Yhteistyössä