:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Tää on tyhmää, mä tiiän sen...
Mutta mä olisin halunnu lähtee yhelle keikalle ens lauantaina...olis mun synttärit ja se olis ainut mitä mä haluisin tehä...mun lahja mulle...mitään muuta mä en haluis...
Mutta nyt ei kukaan oo lasten kans ja kukaan ei lähe mun mukaan...

Mäkin oisin halunnu lauantaina kattoon apulantaa mut mies ei lähde kun on niin hyvä kelkkailu viikonloppu. kukaan kaverikaan ei lähe joten tiedän miltä susta tuntuu... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Mäkin oisin halunnu lauantaina kattoon apulantaa mut mies ei lähde kun on niin hyvä kelkkailu viikonloppu. kukaan kaverikaan ei lähe joten tiedän miltä susta tuntuu... :hug:

Voit sanoo miehelles, että Apulanta voittaa kelkkailun 100-0!
Kelkkailla voi huonollakin säällä;)

Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:

Voit sanoo miehelles, että Apulanta voittaa kelkkailun 100-0!
Kelkkailla voi huonollakin säällä;)

No niin oon sanonutkin mutta kun ei....lapsenvahtikin ois ollut!

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
ja ku oikeesti tää olis eka kerta ku haluisin jotain mun syntymäpäivänä...
Aina järjestämässä muille juhlia mut en koskaan itelleni..nyt olisin halunnu, mut enpäs saakkaan...

Missä asut ja ketä oot menossa kattomaan? Aina täältä palstalta nyt yksi kaveri sulle saadaan mukaan!

Aina järjestämässä muille juhlia mut en koskaan itelleni..nyt olisin halunnu, mut enpäs saakkaan...

Missä asut ja ketä oot menossa kattomaan? Aina täältä palstalta nyt yksi kaveri sulle saadaan mukaan!

no kauheen monia ei kiinnosta lähtee kattoon wickholmin poikaa... melkeen parin tunnin ajomatkan päähän..

no kauheen monia ei kiinnosta lähtee kattoon wickholmin poikaa... melkeen parin tunnin ajomatkan päähän..

mä voisin lähtee jos keikka ois lähellä..kun en pääse kerta sitä apulantaa kattomaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Tee lähipiirille selväksi, miten iso asia se sinulle olisi. Ehkä joku vielä heltyy ja saat lapsille hoitajan ja pääset lähtemään. Mene vaikka yksin jos et kaveria saa!

menisin vaikka yksin, mutta ei nuita lapsia voi yksin jättää siltikään...

Kaikkien mielestä tää on vaan huvittavaa ku mä niinki kauas lähtisin kattoon sitä...

Yhteistyössä