J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mein tytöllä oli 5 kk korvanlehdet tulehtuneet, kun erehdyin antamaan tytölle oikeat korvikset. Kyllä niitä putsattiin ja desinfioitiin, mikään ei auttanut. Yhtään päivää eivät terveet olleet. Kunnes minäkin otin tytöltä korvikset pois, enkä laittanut takaisin. Reiät umpeutuivat päivässä, ja tulehdus parani muutamassa päivässä. En tiennyt ettei korviksia saisi pois ottaa, mutta ainakaan meillä ei tulehdus jäänyt muhimaan korvalehteen vaan parani tosi nätisti ja nopeasti. Ja uusia läpireikiä ei kyllä tule ennen kun tyttö aikuinen ja ottaa mahdollisesti itse!
No voi vit... Eli kannattaako nyt ottaa pois se vai ei?
Minun ehdottoman subjektiivinen mielipiteeni on, että ei kannata ottaa pois. Ei ainakaan vielä. Jos ei ala parantua, käy näyttämässä lääkärille, koruineen päivineen.
Hopea saattaa joillekin olla sopimaton materiaali,